MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is de rede waarom je geen lunchpauze krijgt en krijg je wel de gelegenheid om te eten tijdens je werk?
Op mijn werk hebben ze in principe ook geen lunchpauze, simpelweg omdat er de mogelijkheid niet voor is als je alleen staat maar daar staat tegenover dat je onder werktijd kan en mag eten wanneer je maar wilt.

Ja dit heb ik ook, werkt voor mij prima.

Ok duidelijk, t zit dus "gewoon" in de bedrijfscultuur.
Denk dat je bij jezelf te rade moet gaan of je er tegen kan of dat je echt dat rust-moment nodig hebt.
Daar is dan je proeftijd weer handig voor.

Je verwoord precies wat ik dacht. Daar zit ik totaal niet op te wachten. Er zijn meerdere dingen aan bod gekomen zoals langere werktijden dan 8 uur per dag, na het werk thuis studie (verdiepen in het werk). Er staat geen hoog salaris tegenover (wellicht minimum vrees ik).

Door de drukte is er geen lunchpauze. Er word tussendoor wel wat gegeten indien mogelijk (zei een werknemer). Voor mij persoonlijk vind ik een lunchpauze wel een belangrijk iets. Niet enkel om te eten, maar ook om je rust even te pakken.

Meer red flags, verdiepen in het werk is geen studie, dat is gewoon werk. Studie is een opleiding of cursus die de werkgever geld kost en waar je een diploma, certificaat of oorkonde voor krijgt. Uit je formulering hier te zien is dat niet wat er gezegd is in het gesprek.

Langere werktijden kunnen voor komen, maar in combinatie met de thuis "studie" en het ontbreken van pauzes een derde minpunt.

Laatst bewerkt:
Hoe block is reclames op youtube? (chrome)

Klinkt als een bedrijf wat bijna op t belachelijk af toewijding en loyaliteit vraagt van z'n medewerkers.
Op zich niks mis mee maar dan moet t zich wel terugbetalen.
Thuisstudie is prima maar dan of betaald of een diploma/certificaat bij voltooien.

Wat voor bedrijf en baan is het?

Hmm pakket van b&f komt pas morgen terwijl Zaterdag besteld, had hem op Maandag ingeschat...

Shit man, die heeft echt wel een mentale afwijking (wink wink).

Heeft zij geen vrienden of familieleden die haar beschermen tegen zichzelf? Ik had dit op mijn facebookpagina gedeeld maar heb het er weer afgehaald want het is eigenlijk meer triest dan grappig.
Kijk eens naar haar andere filmpjes. Het kind voelt zich er goed bij en het maakt haar blijkbaar gelukkig om te zingen en ze heeft een paar oprechte fans. Zelfs jaren na die filmpjes covert ze nog liedjes om op youtube te zetten.

Kijk eens naar haar andere filmpjes. Het kind voelt zich er goed bij en het maakt haar blijkbaar gelukkig om te zingen en ze heeft een paar oprechte fans. Zelfs jaren na die filmpjes covert ze nog liedjes om op youtube te zetten.

Ja maar die oprechte fans zitten misschien allemaal vast in een psychiatrische instelling.

M'n pilletjes vergeten in te nemen vanmorgen :mad:

Vanmorgen ingeent tegen t*fus, volgens mij hebben ze perongeluk een actieve versie gebruikt want mn arm gaat steeds meer pijn doen :(

Terug
Naar boven