Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Ben je homo? Eerst Supersized, nu Mark.... Wie is de volgende?
Ik keek tegen hun op Tatt. Net zoals jij naar Miley HIVyrus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je homo? Eerst Supersized, nu Mark.... Wie is de volgende?
UPC lik me ballen bedrijf
wat een hersenloze mensen werken daar ook..
zal wel een open inrichting zijn of zo..,
pl**ris zooi..............
UPC lik me ballen bedrijf
wat een hersenloze mensen werken daar ook..
zal wel een open inrichting zijn of zo..,
pl**ris zooi..............

Best wel..

No sexy time for you tonightTijdens het kerstshoppen voor men vriendin in de lingeriesectie een chick aangesproken met een vraag over een artikel ... bleek dat ze daar helemaal niet werkt maar gewoon een cliente was![]()

0 keer. Ik koop altijd netjes een kaartje dus heb het ding nooit, maar dan ook echt nooit gebruikt sinds ik dacht dat ik 'm stop gezet had. Is ook gewoon al de 2e keer, 1e keer ook overduidelijk hun schuld maar heb het toch moeten betalen toen. Gelukkig zit er een kantoortje van de DUO hier vlakbij.
Dat kunnen ze toch wel nagaan of je hem wel of niet gebruikt hebt ? Maar is wel zuur man, €2000,-... Kun je een hoop leuke dingen mee doen

Klopt, vorige keer zagen ze dat ook wel maar maakten ze er een mooi verhaaltje van dat ik zelf op had moeten letten of het reisproduct wel echt stopgezet was ( hoe dan :') ) enzovoorts. Zal wel loslopen dit keer hoop ik maar 't is wel verneukeratief voor mijn humeur![]()