- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T-shirts en pulls vind ik allemaal nog fijn, jeansbroeken is ook nog makkelijk. Maar schoenen...urgh, hekel aan.
Snap trouwens ook niet dat blijven zoeken tot je iets kan vinden. Ik wandel de winkel binnen, zie ik niets. hup weg en we komen over 2 maand nog eens terug.

Hoi Sayer is t mogelijk een dagcafé te openen in t prive chat gedeelte als sticky? Alleen mogelijk te posten buiten de tijden van t nachtcafe om![]()

Gisteren hoorde ik dat ik stage mag lopen in een ziekenhuis, afdeling longgeneeskunde. Kreeg ik net opeens een mail dat door omstandigheden mijn stage niet doorgaat en dat ik stage moet lopen in een wzh. (Dat wordt dan billen van omatjes wassen![]()
ja je moet ergens beginnen he die opa.s hebben wel vaak een stijve plasser dus dat komt wel goed met jou
Nee ben ik wel van plan na deze studie. Is 't wat die opleiding?
(sommige zijn gestopt omdat ze het niet leuk vonden (de meeste tijdens hun stage) en andere haalde de verplichte toetsen niet).
.ja je moet ergens beginnen he die opa.s hebben wel vaak een stijve plasser dus dat komt wel goed met jou

Ik vind het geweldig! Ik leer veel dingen die ik behoorlijk interessant vind, maar helaas kan ik dat niet van iedere leerling zeggen. We begonnen met 196 leerlingen en nu zijn er ongeveer de helft over.(sommige zijn gestopt omdat ze het niet leuk vonden (de meeste tijdens hun stage) en andere haalde de verplichte toetsen niet).
Gemiddeld hebben we 3 á 4 dagen les per week en daarnaast moet je wel van zelfstudie houden, anders zal je achterlopen.
De vakken die we in het eerste jaar kregen waren: verpleeg- en communicatieve vaardigheden(VEVA en COVA), medische biologie( pathologie, fysiologie, anatomie en farmacologie), PGO lessen (gaat over de integrale leerlijn) en SLB les/uur. Daarnaast kregen we zo'n 2 á 3 hoorcolleges per week.
Tevens zijn er veel meisjes, dus als jongen zijnde is iedere schooldag een feest! Voor de dubieuze types onder ons: er zijn ook redelijk veel hooms aanwezig.
Valt vies tegen. Had vorige jaar ook stage gelopen op een PG afdeling en er waren maar weinig oudjes die een erectie konden krijgen![]()

Standaard in de 'zachte sector'.Voor de dubieuze types onder ons: er zijn ook redelijk veel hooms aanwezig.
Ik vind het geweldig! Ik leer veel dingen die ik behoorlijk interessant vind, maar helaas kan ik dat niet van iedere leerling zeggen. We begonnen met 196 leerlingen en nu zijn er ongeveer de helft over.(sommige zijn gestopt omdat ze het niet leuk vonden (de meeste tijdens hun stage) en andere haalde de verplichte toetsen niet).
Gemiddeld hebben we 3 á 4 dagen les per week en daarnaast moet je wel van zelfstudie houden, anders zal je achterlopen.
De vakken die we in het eerste jaar kregen waren: verpleeg- en communicatieve vaardigheden(VEVA en COVA), medische biologie( pathologie, fysiologie, anatomie en farmacologie), PGO lessen (gaat over de integrale leerlijn) en SLB les/uur. Daarnaast kregen we zo'n 2 á 3 hoorcolleges per week.
Tevens zijn er veel meisjes, dus als jongen zijnde is iedere schooldag een feest! Voor de dubieuze types onder ons: er zijn ook redelijk veel hooms aanwezig.
Valt vies tegen. Had vorige jaar ook stage gelopen op een PG afdeling en er waren maar weinig oudjes die een erectie konden krijgen![]()
zal ik onthouden voor het geval ik jou over een paar jaar in een verpleegtehuis tegenkom

zal ik onthouden voor het geval ik jou over een paar jaar in een verpleegtehuis tegenkom![]()

http://www.regio15.nl/actueel/lijst.../18517-door-het-lint-na-valpartij-met-scooter
Wat een achterlijk figuur, waarom halen ze dat op met een ambulance? Vuilniswagen zou beter gepast zijn