XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net bericht van de Duo gekregen ondanks dat ik al bijna 2 jaar niet meer naar school ga. Is kennelijk voor de 2e keer iets verkeerd gegaan bij hun met het stopzetten van mijn reisproduct. 1e keer kostte me 2000 euro + incassokosten omdat ik geen brief kreeg, nu nog een keer 2000 euro. Bericht is van 14 december, krijg het nu pas binnen via MijnDuo ( zag ik in m'n mail van vandaag ) en er is alweer een deurwaarder ingeschakeld. Top.

:roflol:

Ballen bedrijf dat

Gewoon altijd bellen om te controleren of t goed gegaan is

---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

Klopt, vorige keer zagen ze dat ook wel maar maakten ze er een mooi verhaaltje van dat ik zelf op had moeten letten of het reisproduct wel echt stopgezet was ( hoe dan :') ) enzovoorts. Zal wel loslopen dit keer hoop ik maar 't is wel verneukeratief voor mijn humeur :p

Kan nog lastig worden, wettelijk gezien ben jij verantwoordelijk er voor en niet duo. Jij moet zorgen dat t goed opgezegd is.

Als ze geen coulance regeling willen treffen zou ik maar gaan sparen. Srs

:roflol:

Ballen bedrijf dat

Gewoon altijd bellen om te controleren of t goed gegaan is

---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

Kan nog lastig worden, wettelijk gezien ben jij verantwoordelijk er voor en niet duo. Jij moet zorgen dat t goed opgezegd is.

Als ze geen coulance regeling willen treffen zou ik maar gaan sparen. Srs

Ik denk dat ik dan echt helemaal gek word haha, werd ik de 1e keer al en toen heb ik nog 3 keer nagevraagd of 't nu wel echt goed is gegaan. Snap ook niet hoe je zoiets zelf moet controleren, als ik ergens incheck heb ik 'm gebruikt en heb ik helemaal geen poot meer om op te staan. Klotezooi is het.

Ik denk dat ik dan echt helemaal gek word haha, werd ik de 1e keer al en toen heb ik nog 3 keer nagevraagd of 't nu wel echt goed is gegaan. Snap ook niet hoe je zoiets zelf moet controleren, als ik ergens incheck heb ik 'm gebruikt en heb ik helemaal geen poot meer om op te staan. Klotezooi is het.

Zelfs als je niet inchecked moet je betalen.

Zelfde als gym abo, die stopt ook niet als je niet gaat.

Maar als ze aan de telefoon gezegd hebben dat het goed afgemeld is dan lijkt t me raar dat je meer moet betalen. Weet je zeker dat ze ook bedoelde dat je die 2000 niet meer hoefde te betalen?

Ging naar de Lush om zeep ofzo te kopen als cadeau voor een vrouwlijk 'familie'lid. Begint die verkoopster mn hand te masseren met een of ander goedje.. ongewenste coïtusuele intimidatie!! Als ik dat als man bij een willekeurige vrouw zou zijn zou de wereld te klein zijn.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Klopt, vorige keer zagen ze dat ook wel maar maakten ze er een mooi verhaaltje van dat ik zelf op had moeten letten of het reisproduct wel echt stopgezet was ( hoe dan :') ) enzovoorts. Zal wel loslopen dit keer hoop ik maar 't is wel verneukeratief voor mijn humeur :p

Je kon er toch wat euros op zetten en inchecken en weer uitchecken?

Ging naar de Lush om zeep ofzo te kopen als cadeau voor een vrouwlijk 'familie'lid. Begint die verkoopster mn hand te masseren met een of ander goedje.. ongewenste coïtusuele intimidatie!! Als ik dat als man bij een willekeurige vrouw zou zijn zou de wereld te klein zijn.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

was ze lekker?

indien ja: homo
indien nee: aanklagen

Nee, ze had ook een piercing boven dr lip en had een hoog vetpercentage

Ja klopt maar als je reisproduct dan nog actief is wordt dat gebruikt en niet die euro's die erop staan.

Hoorde een liedje op de radio welke chill was, maar wist niet hoe die heette, en werd ook niet verteld :mad:

Iets met saxofoons :o

Zelfs als je niet inchecked moet je betalen.

Zelfde als gym abo, die stopt ook niet als je niet gaat.

Maar als ze aan de telefoon gezegd hebben dat het goed afgemeld is dan lijkt t me raar dat je meer moet betalen. Weet je zeker dat ze ook bedoelde dat je die 2000 niet meer hoefde te betalen?

De 1e keer ( meer dan een jaar geleden inmiddels ) kwam 't incassobureau op m'n werk omdat de DUO brieven naar een verkeerd adres stuurde en ik dus niet te bereiken was ( no shit ). Die 2000 euro + gerechtskosten + deurwaarderskosten + rente heb ik toen gewoon moeten betalen omdat mijn reisproduct volgens hun nog geldig was. Nja heel k*t maar toch maar gedaan. Meteen gemeld bij de DUO tot 3 keer over dat ik m'n reisproduct nu stop wilde zetten en dat zou gedaan worden dus ging ik ervan uit dat het goed was, tot ik vanmorgen die mail kreeg. Ga er maandag wel even langs.

De 1e keer ( meer dan een jaar geleden inmiddels ) kwam 't incassobureau op m'n werk omdat de DUO brieven naar een verkeerd adres stuurde en ik dus niet te bereiken was ( no shit ). Die 2000 euro + gerechtskosten + deurwaarderskosten + rente heb ik toen gewoon moeten betalen omdat mijn reisproduct volgens hun nog geldig was. Nja heel k*t maar toch maar gedaan. Meteen gemeld bij de DUO tot 3 keer over dat ik m'n reisproduct nu stop wilde zetten en dat zou gedaan worden dus ging ik ervan uit dat het goed was, tot ik vanmorgen die mail kreeg. Ga er maandag wel even langs.

Als het hun fout is dat ze het naar het verkeerde adres sturen moet je die kosten natuurlijk niet gaan betalen (deurwaarderskosten enzo bedoel ik dan). Het verschuldigde bedrag inclusief rente ben je toch verschuldigd.

De boel kort en klein slaan :$

Stomme gelul in een topic...

Waarom is er geen "Dagcafé" op DBB :(

Oh en waarom is er nou geen goede Ultrabook of specs van een ultrabook. Ik zou haast een macbook air kopen.

Is t druk in de trein met kerst?

+1... kleding shoppen heb ik nog veel ergere hekel aan. :mad:
T-shirts en pulls vind ik allemaal nog fijn, jeansbroeken is ook nog makkelijk. Maar schoenen...urgh, hekel aan.

Snap trouwens ook niet dat blijven zoeken tot je iets kan vinden. Ik wandel de winkel binnen, zie ik niets. hup weg en we komen over 2 maand nog eens terug.

T-shirts en pulls vind ik allemaal nog fijn, jeansbroeken is ook nog makkelijk. Maar schoenen...urgh, hekel aan.

Snap trouwens ook niet dat blijven zoeken tot je iets kan vinden. Ik wandel de winkel binnen, zie ik niets. hup weg en we komen over 2 maand nog eens terug.
Ik heb gewoon een hekel aan het passen. Zit het op de schouders goed dan is het in de taille veel te groot... of taille goed en schouders knallen eruit. Gewoon irritant.

Ik blijf ook nooit zoeken. Ik koop dingen bij toeval als ik ertegenaanloop. Maar ja.. kerst he... in opdracht nieuwe kleding moeten kopen. Getver...

Terug
Naar boven