AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pfff, k*tavond

Laatst bewerkt:
Pfff, zaterdagnacht aangehouden, werd er drugs in auto gevonden.

Nachtje apeldoorn :roflol: hebben ze srs me telefoon in beslag genomen, stakkers. Werd aangehouden omdat ik slingerde en vanwege wietlucht, maar had geeneens gedronken. Ik blazen, niks aan de hand. Gaan ze auto doorzoeken enzo, wij de lul.

Auto van maat ook in beslag genomen, gaan ze ineens 300 euro boete geven vanwege te kale banden, wat een stakkers :roflol:

en niets van die drugs dan?

K*t training. Raakte de tel kwijt, haalde mijn geplande herhalingen en gewichten niet. Totaal geen bezieling tijdens het trainen...en voelde de energie wegglippen.

Of een totale non dag of begin van een beetje griep/verkouden ofzo.
Same, ik leek wel een robot of zo, totaal geen focus..
Staat nog bij op de app: ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' ???

Hmm, dan wordt het pakket waarschijnlijk morgen pas bezorgd..

meen je

Laatst bewerkt:
plsienee

Laatst bewerkt:
Laatste inject, aspireerde bloed ---> naalden op ---> proberen injecteren met optreknaald ---> ging niet door mn huid heen (nee rag hem niet door) ---> door de kou naar de apotheker.

Pfff, zaterdagnacht aangehouden, werd er drugs in auto gevonden.

Nachtje apeldoorn :roflol: hebben ze srs me telefoon in beslag genomen, stakkers. Werd aangehouden omdat ik slingerde en vanwege wietlucht, maar had geeneens gedronken. Ik blazen, niks aan de hand. Gaan ze auto doorzoeken enzo, wij de lul.

Auto van maat ook in beslag genomen, gaan ze ineens 300 euro boete geven vanwege te kale banden, wat een stakkers :roflol:

Erg vage reden om iemand aan te houden én daarna ook nog eens zijn wagen te doorzoeken.

Zeker dat jij of je maat niet in de gaten gehouden wordt door de politie?

Bancontact is down :roflol: De paljassen

Time flies when you're a f**got
137668438669.jpg

dat gezeik op mijn werk collega.s die in je gezicht aardig doen en achter je rug zo hypocriet zijn bah

en dan moet alles voor kerst klaar zijn zodat de baas zijn portemonnee gespekt moet worden

en dat je miss in je vakantie tussen kerst en oud nieuw moet werken dat verpest mijn dag

Terug
Naar boven