MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

idd, ze is zeker niet mis die dochter van je :o maar ik denk dat ik die piccas maar voor mezelf ga houden

is je geraden ook .. En dan heb ik er zelfs 2 en nog een mooie vrouw ook

nee 601 is niet speciaal genoeg moet je eerst even verdienen he ???

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

jij wilt wel heel erg graag he robje ??? Fab maar op je muur vriend

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ja wil ech graag ga je dochter daten

Aangezien jij 1.60 bent, hoe klein zijn jouw dochters wel niet dan:scratch:

pm dan eerst maar eens een echte foto. van jou ze is single en wil alleen een bb er als vriend en niet ouder als 24-25 jaar ben alleen bang dat ik nu veel pm.s krijg hahaha

Ik ga beetje met jou pm'en. Laat je dochter haar nummer maar sturen en dan beoordeel ik wel of het er mee door kan. Je dochter zal gelukkig wordn als blijkt dat je haar aan mij koppelt. Win win situatie

Aangezien jij 1.60 bent, hoe klein zijn jouw dochters wel niet dan:scratch:

hoody mijn oudste dochter is rond rond de 1.72 m m.n vrouw is rond de 1.68 m en de jongste van 16 jr

is ook al iets groter dan ik dus mijn klein zijn zegt niks

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Ik ga beetje met jou pm'en. Laat je dochter haar nummer maar sturen en dan beoordeel ik wel of het er mee door kan. Je dochter zal gelukkig wordn als blijkt dat je haar aan mij koppelt. Win win situatie

ik maak hier de keuring uit he ??? bye bye dan maar

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

en zo.n stomme boer uit frieslan is te ver weg kan ze niet eens normaal nederlands mee spreken

pm dan eerst maar eens een echte foto. van jou ze is single en wil alleen een bb er als vriend en niet ouder als 24-25 jaar ben alleen bang dat ik nu veel pm.s krijg hahaha

ik wil haar wel doen als je echt wilt...moet ze het wel even liev vragen
en graag karma

hoody mijn oudste dochter is rond rond de 1.72 m m.n vrouw is rond de 1.68 m en de jongste van 16 jr

is ook al iets groter dan ik dus mijn klein zijn zegt niks

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

ik maak hier de keuring uit he ??? bye bye dan maar

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

en zo.n stomme boer uit frieslan is te ver weg kan ze niet eens normaal nederlands mee spreken

Kom niet uit friesland das dekmantel. Jij keurt niks je dochter moet keuren

Kom niet uit friesland das dekmantel. Jij keurt niks je dochter moet keuren

ja das ook waar maar je komt bij mij over de vloer he ??? moet eerst weten of je kop mij aanstaat en of je stats kloppen dan zal ik haar vragen of ze intresse heeft

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

ik wil haar wel doen als je echt wilt...moet ze het wel even liev vragen
en graag karma

jij bent geiler op karma dan mijn dochter he ?? fab maar op karma dan :D lol

ja das ook waar maar je komt bij mij over de vloer he ??? moet eerst weten of je kop mij aanstaat en of je stats kloppen dan zal ik haar vragen of ze intresse heeft

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

jij bent geiler op karma dan mijn dochter he ?? fab maar op karma dan :D lol

nee eigenlijk geiler op je dochter, maar vrouwen moeten moeite doen voor mij anders kunnen ze het vergeten

he viespeuk neuk jij je moeder ?? met die grootte sloot gedicht gelezen ???

Was een grapje :p hihi ik meende niet ;)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Ey mag ik ook een date met jou dochter ? Die van 16 dan he. Geef haar nummer maar in karma specialpaint ;)

Was een grapje :p hihi ik meende niet ;)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Ey mag ik ook een date met jou dochter ? Die van 16 dan he. Geef haar nummer maar in karma specialpaint ;)

heb jij een geile zus dan van 16-20 jaar voor mij dan die niet zo moeilijk doet ???

Gister veel te veel gezopen, nu zo brak als wat.

Terug
Naar boven