MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat gezeik op mijn werk collega.s die in je gezicht aardig doen en achter je rug zo hypocriet zijn bah

en dan moet alles voor kerst klaar zijn zodat de baas zijn portemonnee gespekt moet worden

en dat je miss in je vakantie tussen kerst en oud nieuw moet werken dat verpest mijn dag
Laat je vrouw nog eens "praten" met je baas en collega's. ;)

OT: poverty gym die voor de rest van de week open is tussen 10 en 12 uur. :mad:

Lange vingers uitverkocht/niet leverbaar, geen bulk trifle voor marcel vanavond.. :sad:

vakantie :roflol: ????

ik heb kerst vrij, voor de rest alles werken, oud op nieuw ook

ga jij lekker biceps curls doen middernacht oud op nieuw dikke

was vergeten grapje in spoilert te zetten

hihihih

Dinsdag stage (sportschool 4 uur dicht) woensdag sportschool dicht, donderdag dicht vrijdag stage

:FUU:

Dit topic gaat volgens mij over wat iemands dag heeft verpest, on-topic blijven dus.

Geschoond.

Zo'n strak schema vandaag dat ik weet dat ik nooit alles afkrijg vandaag... ga maar gewoon naar de gym zo en dan kijken wat ik wel afkrijg de rest vd dag...

Nieuwe oven gekocht met pa, eindelijk klaar met dat ding in de keuken wurmen.

Bakje water er in om schoon te stomen van binnen

Beslaat dat hele raam tussen de panelen in :roflol:

Wat een bagger ding, gelijk terugbrengen maar :o

dat gezeik op mijn werk die in je gezicht aardig doen en achter je rug zo hypocriet zijn bah

en dan moet alles voor kerst klaar zijn zodat de baas zijn portemonnee gespekt moet worden

en dat je miss in je vakantie tussen kerst en oud nieuw moet werken dat verpest mijn dag

Idd

Gym vandaag dicht
Gym morgen dicht
Gym overmorgen dicht

3,3 jaar ergens dag in dag uit gewerkt, ondersteund op verschillende subteams, chips uitgedeeld.. niet eens een fokking kaartje.
Donder dan ook maar allemaal op :mad:
Doei.

Niet aan gedacht dat de gym vandaag minder lang open was, grrrrr. Morgen weer een dag.

Terug
Naar boven