XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gezeik met die tyfuszorgverzekeringen. Ik heb 3 maal in de afgelopen 3 maanden een bericht gestuurd voor een betalingsregeling voor een onverwachtse rekening van 350 euro. Geen enkel antwoord gehad, tot vandaag en die idioten snappen het potverdomme nooit. Ik heb dit jaar al 90 euro aan extra kosten staan, omdat zij te dom zijn om te poepen.

Zeggen ze dat ik bij betalingen wel een acceptgironummer moet geven, terwijl ik dat altijd doe. Zeg ik een betalingsregeling te willen over een bepaalde rekening, gaan ze die shit van mijn openstaande premie afhalen, waar slaat dat op?!

Waarom zorg je dan niet dat je genoeg geld hebt om je eigen risico te betalen? :o

Zusje dat snel de badkamer in glipt als ik even iets pak en snel de deur op slot doet als ik roep dat ik bezig was en mijn schoenen nog moet pakken.

Uiteraard moest ik toen kijken of achter de printerkast mijn andere schoenen stonden en ben ik vergeten dat die precies onder de deurklink van de badkamer staat als je m opzij schuift.

Zusje dat snel de badkamer in glipt als ik even iets pak en snel de deur op slot doet als ik roep dat ik bezig was en mijn schoenen nog moet pakken.

Uiteraard moest ik toen kijken of achter de printerkast mijn andere schoenen stonden en ben ik vergeten dat die precies onder de deurklink van de badkamer staat als je m opzij schuift.

Had ik maar een zusje

overal dicht :(

Morgen is de gym gewoon open :)

iedereen welkom in mijn homegym !

als je nu eens een eigen badkamer laat bouwen met die miljoenen van je!

Terug
Naar boven