djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Lijkt me niet echt handig om hier online te zetten, staan er straks allemaal onbekenden voor de deur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me niet echt handig om hier online te zetten, staan er straks allemaal onbekenden voor de deur

Jaloers!Toch wel handig vrienden zijn met medewerkers van de gym, donderdag lekker trainen in een lege gym
OT: Tired as phuck..![]()
Zusje dat snel de badkamer in glipt als ik even iets pak en snel de deur op slot doet als ik roep dat ik bezig was en mijn schoenen nog moet pakken.
Uiteraard moest ik toen kijken of achter de printerkast mijn andere schoenen stonden en ben ik vergeten dat die precies onder de deurklink van de badkamer staat als je m opzij schuift.
Lijkt me anders best vervelend geen thuis gym hebben

Waarom zorg je dan niet dat je genoeg geld hebt om je eigen risico te betalen?![]()

lucky you!

Het is dat het ver rijden is, anders was ik gekomen.
Lijkt me ook wel lachen trouwens, keer een strongman training mee doen.

Daar kom je nog op terug. 2 dagen gegarandeerd spierpijn.![]()

Het is dat het ver rijden is, anders was ik gekomen.
Lijkt me ook wel lachen trouwens, keer een strongman training mee doen.
Zusje dat snel de badkamer in glipt als ik even iets pak en snel de deur op slot doet als ik roep dat ik bezig was en mijn schoenen nog moet pakken.
Uiteraard moest ik toen kijken of achter de printerkast mijn andere schoenen stonden en ben ik vergeten dat die precies onder de deurklink van de badkamer staat als je m opzij schuift.