XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net tijdens kerstdiner zakt mijn oma ineens in elkaar, what the ****. Lichaam helemaal slap, zwaar ademhalen, ogen werden helemaal grijzig en draaiden weg. Ambulance gebeld en na een minuut of 2 reageert ze weer en even later is alles weer normaal.

Damn ****ed up man, lijkt me schrikken. Hoop voor je dat het nu goed blijft maar er is iets natuurlijk niet meer helemaal 100% helaas.

Mijn gym heeft trots op de website staan: 'We zijn 364 dagen per jaar geopend!'.
5cm daarboven staan bij de aangepaste openingstijden al 2 dagen waarop ze dicht zijn rond kerst/nieuwjaar...
Beetje jammer

Ambulancebroeders dachten aan een epilepsieaanval. Maarja, ze is 85 en mankeert nooit wat verder.

Zieje we'll vaker dat iemand nooit wat mankeerd en ineens in een korte periode hard achteruit gaat. Hoeft en hoop niet voor jouwn oma te gelden

Net tijdens kerstdiner zakt mijn oma ineens in elkaar, what the ****. Lichaam helemaal slap, zwaar ademhalen, ogen werden helemaal grijzig en draaiden weg. Ambulance gebeld en na een minuut of 2 reageert ze weer en even later is alles weer normaal.
Das schrikken inderdaad. Kan ook een kleine tia zijn....
Toch nog de avond met een goed gevoel af weten te sluiten?

Das schrikken inderdaad. Kan ook een kleine tia zijn....
Toch nog de avond met een goed gevoel af weten te sluiten?

Daar dacht ik aan, is bij mijn opa precies hetzelfde gegaan en ik herkende het gedrag toen ze weer bij bewustzijn kwam. Het leek echt alsof de verbinding met het zenuwstelsel even 2 minuten weg was. 5 min later was alles weer normaal, ogen werden normaal, gezicht kreeg kleur, ze was weer enorm scherp. Toen ambulance kwam werden er natuurlijk vragen gesteld en daar reageerde ze zonder moeite. Echt vragen waar ik vaak even over na moet denken :roflol:

Avond is verder top verlopen.

@gummie19, dat heb ik bij mijn opa en oma gezien en dat is geen pretje nee.

Daar dacht ik aan, is bij mijn opa precies hetzelfde gegaan en ik herkende het gedrag toen ze weer bij bewustzijn kwam. Het leek echt alsof de verbinding met het zenuwstelsel even 2 minuten weg was. 5 min later was alles weer normaal, ogen werden normaal, gezicht kreeg kleur, ze was weer enorm scherp. Toen ambulance kwam werden er natuurlijk vragen gesteld en daar reageerde ze zonder moeite. Echt vragen waar ik vaak even over na moet denken :roflol:

Sterkte kerel, is nooit leuk als zo iets binnen de familie gebeurd

sterkte man maak er tenminste een mooie 2e kerstdag van en een keertje onderzoeken kan geen kwaad imo

Bier is op :(

Terug
Naar boven