MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

.

Laatst bewerkt:
nadenken
verpest al 3 dagen mijn dag

..

Laatst bewerkt:
Mijn vriend (die in Noorwegen woont) is voor een paar weken bij mij. Hij gaat natuurlijk ook veel met vrienden uit, maar vandaag zouden we een gezellig dagje maken.... en hij ligt nog steeds in bed. Niet wakker te krijgen.

Wat Sanca zegt.

Geloof me, je kan niet beter wakker worden.

..

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit. Oneitis is k*t heb dat ook vaak. Gewoon andere dingen gaan doen

Ik ben afgelopen 3 dagen met vrienden geweest, en dat was erg fijn.

maar kan niet 24/7 buiten huis zijn dus op zulke momenten gaat het wat minder met mij:D

..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
..

Laatst bewerkt:
GVD ik was er mee bezi8gft EIKELS !!!!!!!!!!!!

Tijdje geen internet gehad, maar ik wilde eventjes laten weten dat ik op woensdag al mijn pakketje binnen heb gekregen! Was verbaasd dat het zo snel ging aangezien ik in Zweden woon, haha. Ik denk dat ik er in het nieuwe jaar mee ga beginnen! Nu in de vakantie heb ik er nogal weinig aan lijkt me.

Hahaha oh jezus, ben een paar minuten weg en heb een hele fanbase :thumbup:

BJ is geprobeert een uur of wat geleden, hij helemaal blij, stond op, haalde water, viel vervolgens weer als een blok in slaap. WHY

Drummen is inderdaad een goed idee. Met hakken aan. Op zijn hoofd....

brb x

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Tijdje geen internet gehad, maar ik wilde eventjes laten weten dat ik op woensdag al mijn pakketje binnen heb gekregen! Was verbaasd dat het zo snel ging aangezien ik in Zweden woon, haha. Ik denk dat ik er in het nieuwe jaar mee ga beginnen! Nu in de vakantie heb ik er nogal weinig aan lijkt me.

Ik word bang.

Terug
Naar boven