MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn gym heeft trots op de website staan: 'We zijn 364 dagen per jaar geopend!'.
5cm daarboven staan bij de aangepaste openingstijden al 2 dagen waarop ze dicht zijn rond kerst/nieuwjaar...
Beetje jammer

Dan klopt het toch voor schrikkeljaren :p

Daar dacht ik aan, is bij mijn opa precies hetzelfde gegaan en ik herkende het gedrag toen ze weer bij bewustzijn kwam. Het leek echt alsof de verbinding met het zenuwstelsel even 2 minuten weg was. 5 min later was alles weer normaal, ogen werden normaal, gezicht kreeg kleur, ze was weer enorm scherp. Toen ambulance kwam werden er natuurlijk vragen gesteld en daar reageerde ze zonder moeite. Echt vragen waar ik vaak even over na moet denken :roflol:

Avond is verder top verlopen.

@gummie19, dat heb ik bij mijn opa en oma gezien en dat is geen pretje nee.
Wel goed te horen dat de avond goed verlopen is verder. Maar de schrik blijft toch wel wat hangen lijkt me.
Sterkte. Hoop dat het goed blijft gaan me je oma.

Geen koolhydraten in huis. Vanaf 2 uur smiddags alleen nog maar 200gr kip op
En alleen maar k*t zooi op tv

21jr 181m. 115 kg goede stats en alleen kip eten hij heeft geen carbs nodig lol :D

Nee inderdaad want eiwitten geven genoeg energie voor iemand met zo'n fysiek.
sarcastisch natuurlijk
(daarbij zeggen de stats op deze manier, zonder bf%, niks..het is dat ik weet hoe hij eruit ziet)

Nee inderdaad want eiwitten geven genoeg energie voor iemand met zo'n fysiek.
sarcastisch natuurlijk
(daarbij zeggen de stats op deze manier, zonder bf%, niks..het is dat ik weet hoe hij eruit ziet)

Ja mike heeft een BF% van 30.

Srs

Not srs

dat ik vandaag als 1 van de weinige gewoon moet werken :(

Ik heb al gewerkt net D: .

Dat ik mijn jimmies rustle d.m.v. deze viesche wind elke keer tegen mijn richting in op de fiets :o

Terug
Naar boven