MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ben dus niet de enige met een rustige jaarwisseling, ook niet verkeerd. Nu ik er zo overna denk.

Geil.
Iedereen brak, kater, slaap en/of gister vol geblaft.
I crey.

Meme_face_mad.jpg

• Like
Waarderingen: LM
[Link niet meer beschikbaar]

SNOT-verkouden.

James Avery is overleden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdelijk aangepaste snelheid tijdens de allerdrukste periodes op het netwerk
Zoals je weet, hanteert Telenet voor internetabonnementen met vrij downloaden een aantal spelregels om het internetverkeer in goede banen te leiden.

Je dagelijkse volumeverbruik, vanaf de start van je aanrekeningsperiode, is aanzienlijk meer dan wat typerend is voor jouw internetabonnement. Daarom ben je opgemerkt als grootverbruiker.

Dit wil zeggen dat je tijdelijk (tot aan het einde van deze aanrekeningsperiode), en alleen op de allerdrukste momenten op het netwerk, met aangepaste snelheid zal surfen. Het merendeel van de tijd surf je ook als grootverbruiker met volledige snelheid en kun je naar hartenlust blijven downloaden.

Meer info over vrij downloaden vind je op Online Support

:roflol: 'vrij' downloaden

Zoals je weet, hanteert Telenet voor internetabonnementen met vrij downloaden een aantal spelregels om het internetverkeer in goede banen te leiden.

Je dagelijkse volumeverbruik, vanaf de start van je aanrekeningsperiode, is aanzienlijk meer dan wat typerend is voor jouw internetabonnement. Daarom ben je opgemerkt als grootverbruiker.

Dit wil zeggen dat je tijdelijk (tot aan het einde van deze aanrekeningsperiode), en alleen op de allerdrukste momenten op het netwerk, met aangepaste snelheid zal surfen. Het merendeel van de tijd surf je ook als grootverbruiker met volledige snelheid en kun je naar hartenlust blijven downloaden.

blame sayer

Daarom ben je opgemerkt als grootverbruiker.

maakt niet uit, verder geen aandacht aan besteden. collega van mij is al 5 of 6x gemarkeerd als ''groot verbruiker ''.

die gast upload & downlaod continu en merkt er zelfs helemaal niks van dat ze hem terug schroeven in de piekuren. :rolleyes:

Ik hoorde laatst pas dat het in veel landen maar k*t gesteld is met de internet voorwaarden.
Wat is het dan toch mooi in NL

maakt niet uit, verder geen aandacht aan besteden. collega van mij is al 5 of 6x gemarkeerd als ''groot verbruiker ''.

die gast upload & downlaod continu en merkt er zelfs helemaal niks van dat ze hem terug schroeven in de piekuren. :rolleyes:

Wat zeg jij nu, normaal ligt het tussen de 40-60Mbps

3201178762.png

Wij hebben 100/100 mb/s en onbeperkt downloaden en geen snelheids beperking

Geloof dat concurrentie de Belgen in de reet doet

20/20 op iPhone :o

Beneden haal ik meer maar die speedtest is gewoon verdoet op de iPhone, kan de snelheid niet aan :roflol:

Terug
Naar boven