- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoezo probleem??Wat zeg jij nu, normaal ligt het tussen de 40-60Mbps
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo probleem??Wat zeg jij nu, normaal ligt het tussen de 40-60Mbps
![]()
gisteravond bijna me hand kwijt geraakt, we waren cobra's en nitraten naar elkaar aan het gooien, loll

Gisteravond bijna me hand kwijt geraakt, we waren cobra's en nitraten naar elkaar aan het gooien, loll
Stoer hoor.Gisteravond bijna me hand kwijt geraakt, we waren cobra's en nitraten naar elkaar aan het gooien, loll
gisteren toevallig nog een gesprek met een huisgenoot gehad dat je wel een extreme mong**l moet zijn met een 2cijferig IQ om iets aan de hand te krijgen met vuurwerk![]()
Heb ik eens gehad toen ik 14 was fzoverbaas me er ook over, als het nou een defect was aan legaal vuurwerk dat ineens afgaat uit het niets.
damn, dat suckte. Ja maar we doen vuurwerk niet gelijk weggooien, eerst nog even in de hand houden, zodat die kei snel afgaat in de lucht.
Legaal vuurwerk kun je dat bij proberen maar je zal zomaar schietlont hebben ipv gewoon lontje bij illegaal dag hand eraf. Wat dan ook weer zeker terecht is moet je er maar niet mee spelen. Verbieden die hele rommel nergens goed voor en het word steeds zwaarder zijn net bommen tegenwoordigApplaus tot er wat mis gaat en dan komt het vast niet door het even vasthoudenLegaal vuurwerk kun je dat bij proberen maar je zal zomaar schietlont hebben ipv gewoon lontje bij illegaal dag hand eraf. Wat dan ook weer zeker terecht is moet je er maar niet mee spelen. Verbieden die hele rommel nergens goed voor en het word steeds zwaarder zijn net bommen tegenwoordig