XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Applaus tot er wat mis gaat en dan komt het vast niet door het even vasthouden;) Legaal vuurwerk kun je dat bij proberen maar je zal zomaar schietlont hebben ipv gewoon lontje bij illegaal dag hand eraf. Wat dan ook weer zeker terecht is moet je er maar niet mee spelen. Verbieden die hele rommel nergens goed voor en het word steeds zwaarder zijn net bommen tegenwoordig

AAS is veel gevaarlijker! Gaan meer mensen aan dood elk jaar

Ik geef eerlijk toe dat het gewoon niet verstandig was om er mee te gaan gooien naar elkaar. Maarja op jonge leeftijd doe je soms gekke dingen.

Gast je bent 18, je bent geen 12, het is toch ongeloofelijk, meisjes berichten sturen met hihi kusje anoniempje, vuurwerk op elkaar gooien, bij jesse in ze reet duiken, wtf gast of je bent 12 of een troll.
Als beide niet waar zijn kun je jezelf beter voor een paar jaar vrijwillig laten opsluiten, zelden zon bijzonder type als jou gezien.

Hihi anoniempje mwhahahahahahaha

nvm

Zit trouwens naar een mooi zwart beeld te kijken UPC :rolleyes:
maar wel geluid nu..

Ongelooflijk 2014 en we gaan gewoon verder...
Gaan we zo toch weer even bellen...:mad:

Gast je bent 18, je bent geen 12, het is toch ongeloofelijk, meisjes berichten sturen met hihi kusje anoniempje, vuurwerk op elkaar gooien, bij jesse in ze reet duiken, wtf gast of je bent 12 of een troll.
Als beide niet waar zijn kun je jezelf beter voor een paar jaar vrijwillig laten opsluiten, zelden zon bijzonder type als jou gezien.

Hihi anoniempje mwhahahahahahaha
ik denk srs dat chris een troll is

Zit trouwens naar een mooi zwart beeld te kijken UPC :rolleyes:
maar wel geluid nu..

Ongelooflijk 2014 en we gaan gewoon verder...
Gaan we zo toch weer even bellen...:mad:
En overschakelen is dat een optie Ray? Want je hebt er meer miserie mee dan wat anders?

En overschakelen is dat een optie Ray? Want je hebt er meer miserie mee dan wat anders?
LOl ik zeg net dat je post,
ik moet nu echt gaan kijken met overstappen, want dit is echt te gek aan het worden...:o

stomme is dat ik jaren plezier van ze gehad heb, sinds ik verhuist ben.. is de ellende begonnen..
Oo het zit dus in de"mediabox" aan uit en het is opgelost (voor nu)...

Terug
Naar boven