En overschakelen is dat een optie Ray? Want je hebt er meer miserie mee dan wat anders?
Kan die ook een gratis tablet computer krijgen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En overschakelen is dat een optie Ray? Want je hebt er meer miserie mee dan wat anders?
brandplek op me wang door een vuurpijl. Ook weer zon megool die hem zonder stok afstak..
durfde eerste 5 seconden me oog niet open te doen zo bang was ik.. bleek dat het alleen op me wang was
brandplek op me wang door een vuurpijl. Ook weer zon megool die hem zonder stok afstak..
durfde eerste 5 seconden me oog niet open te doen zo bang was ik.. bleek dat het alleen op me wang was

Onzin, Jesse heeft er meer verstand van als iedereen hier denkt op DBB, leden als Jesse mogen denk ik wel wat meer gerespecteerd worden hier![]()
.
dan ben je wss geen christen
De vandalen gebruikten zwaar illegaal vuurwerk, zogeheten Cobra-6. "Dat heeft de kracht van vijf handgranaten", zegt een geschrokken Patrick van der Plas, van Jongeren Veilig Stadhart Almere (JVSA), tegenover The Post Online. "Die gasten mogen blij zijn dat ze niet in stukjes door de wijk zijn teruggevonden en 's avonds weer veilig bij hun ouders konden komen. Dit is net even wat meer dan een rotje."

Brb mailtje sturen dat een cobra 6 minimaal zo zwaar is als een atoombom

Terug normaal eten, cafeïne en groene thee.
Ben al heel de middag aan pissen, best irritant als je niet thuis bent

Brb mailtje sturen dat een cobra 6 minimaal zo zwaar is als een atoombom
Echt he![]()
2 dagen bij familie geweest, geen fatsoenlijk eten. Denk 3000 kcal in 2 dagen gegeten
Benchpress gelijk -20 kilo
inb4 je kan niet -10 kilo benchen
Echt he![]()
2 dagen bij familie geweest, geen fatsoenlijk eten. Denk 3000 kcal in 2 dagen gegeten
Waarom zeg je dan echt hé?
Ik hield/houd Epic veel vocht vast van al dat eten.
3000 kcal in 2 dagen, wtf...
In 2 dagen?Echt he![]()