XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moet met onderscheiding afstuderen, staat beter:o (daarnaast vervalt het werk niet wat ik nu al heb verzet voor die vakken, meer dan een weekje studeren wordt het sowieso niet:))

Oke. Nou ja ik vind altijd zonde. Alle kennis die ik al heb verwaterd sowieso als ik x aantal maanden later pas tt heb weer. Je pakt het wel sneller weer op maar liever er in een keer vanaf.

Collega die over 2 weken eruit gaat die geen **** meer doet, irriteer me dr enorm aan.
Als ik er wat van zeg gaat ie wat rondklikken en 5 min later zit ie weer op 9gag oid, de t*ring zeg. Blijf dan thuis ofzo.

Collega die over 2 weken eruit gaat die geen **** meer doet, irriteer me dr enorm aan.
Als ik er wat van zeg gaat ie wat rondklikken en 5 min later zit ie weer op 9gag oid, de t*ring zeg. Blijf dan thuis ofzo.

Wil hij geen positief getuigenschrift?

moet met onderscheiding afstuderen, staat beter:o (daarnaast vervalt het werk niet wat ik nu al heb verzet voor die vakken, meer dan een weekje studeren wordt het sowieso niet:))
Ik heb die kans waarschijnlijk dus al verknalt. Moet gem. een 8 staan, haal ik voor m'n eerste vak 'n 7, tweede 'n 8, en voor m'n derde was ik goed op weg met 'n 8.0 en 8.5 voor de practica, **** ik m'n tentamen op met 'n 6.3 :roflol: Wordt moeilijk om omhoog te trekken.

Ik heb die kans waarschijnlijk dus al verknalt. Moet gem. een 8 staan, haal ik voor m'n eerste vak 'n 7, tweede 'n 8, en voor m'n derde was ik goed op weg met 'n 8.0 en 8.5 voor de practica, **** ik m'n tentamen op met 'n 6.3 :roflol: Wordt moeilijk om omhoog te trekken.

wij hebben onderscheiding (70%) en hoge onderscheiding (80%), **** 80%, daar hb ik de discipline niet voor:roflol:

Bij mijn opleiding viel er niks te compenseren. :( Alle vakken moesten met een voldoende worden afgerond anders kun je het papiertje vergeten.

Wtf man, dan had ik m'n BSc nog met onderscheiding :roflol:

ik had m "met voldoening" o.i.d (64%)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

De examencommissie beslist aldus of een geslaagde student(e) de volgende graad van verdienste krijgt:
- grootste onderscheiding, vanaf 85%;
- grote onderscheiding, vanaf 77%;
- onderscheiding, vanaf 68%;
- op voldoende wijze, tot en met 67%.

hmm, ik ga voor grote onderscheiding dan, 77% is nog wel te doen.

ik had m "met voldoening" o.i.d (64%)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

De examencommissie beslist aldus of een geslaagde student(e) de volgende graad van verdienste krijgt:
- grootste onderscheiding, vanaf 85%;
- grote onderscheiding, vanaf 77%;
- onderscheiding, vanaf 68%;
- op voldoende wijze, tot en met 67%.

hmm, ik ga voor grote onderscheiding dan, 77% is nog wel te doen.
Ik had in Belgie moeten studeren. Grote onderscheiding vanaf 77% :roflol:

Dag #5, kan inmiddels mijn arm niet meer optillen vanwege de pijn in mijn schouder. Gaat lekker :roflol:

Terug
Naar boven