chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Ja weet ik veel, ze klonk gewoon overtuigend enzo..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet met onderscheiding afstuderen, staat beter(daarnaast vervalt het werk niet wat ik nu al heb verzet voor die vakken, meer dan een weekje studeren wordt het sowieso niet
)
Collega die over 2 weken eruit gaat die geen **** meer doet, irriteer me dr enorm aan.
Als ik er wat van zeg gaat ie wat rondklikken en 5 min later zit ie weer op 9gag oid, de t*ring zeg. Blijf dan thuis ofzo.

Ik heb die kans waarschijnlijk dus al verknalt. Moet gem. een 8 staan, haal ik voor m'n eerste vak 'n 7, tweede 'n 8, en voor m'n derde was ik goed op weg met 'n 8.0 en 8.5 voor de practica, **** ik m'n tentamen op met 'n 6.3moet met onderscheiding afstuderen, staat beter(daarnaast vervalt het werk niet wat ik nu al heb verzet voor die vakken, meer dan een weekje studeren wordt het sowieso niet
)
Wordt moeilijk om omhoog te trekken.Ik heb die kans waarschijnlijk dus al verknalt. Moet gem. een 8 staan, haal ik voor m'n eerste vak 'n 7, tweede 'n 8, en voor m'n derde was ik goed op weg met 'n 8.0 en 8.5 voor de practica, **** ik m'n tentamen op met 'n 6.3Wordt moeilijk om omhoog te trekken.

Wtf man, dan had ik m'n BSc nog met onderscheidingwij hebben onderscheiding (70%) en hoge onderscheiding (80%), **** 80%, daar hb ik de discipline niet voor![]()

Ik had in Belgie moeten studeren. Grote onderscheiding vanaf 77%ik had m "met voldoening" o.i.d (64%)
---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------
De examencommissie beslist aldus of een geslaagde student(e) de volgende graad van verdienste krijgt:
- grootste onderscheiding, vanaf 85%;
- grote onderscheiding, vanaf 77%;
- onderscheiding, vanaf 68%;
- op voldoende wijze, tot en met 67%.
hmm, ik ga voor grote onderscheiding dan, 77% is nog wel te doen.

Ben blij dat ik mijn DBB relatie anoniem heb gehouden.

Ik had in Belgie moeten studeren. Grote onderscheiding vanaf 77%![]()

Dag #5, kan inmiddels mijn arm niet meer optillen vanwege de pijn in mijn schouder. Gaat lekker![]()