Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vliegbrevet bedoel je![]()
Je kan helemaal niet varen met een helicopter
Helikopters en multicopters.
Naast m'n linker knie, rug en beide schouders heeft ook mijn rechter pols het begeven
Ik lijk wel een vrouw.
Was je al langs de oefentherapeut geweest? Ik denk persoonlijk dat alles uit verhouding is bij jou, zou het snel laten nakijken want dit wordt alleen maar erger als je er niks aan laat doen.
Gadver...Whatsapp doet moeilijkopnieuw installeren wilt ook niet helpen...
Ik vrees dat dat al veel gaat doenHeeft u al geprobeerd de telefoon opnieuw op te startten?
Of een fatsoenlijke telefoon te kopen?

Ben twee keer bij een manueel therapeut geweest ja, voor m'n rug dan. Na de tweede keer zei hij dat het met één á twee weken over zou zijn. Is goed verbeterd, maar nog niet over. Train nu een tijdje met een riem om, ontzie daarmee m'n onderrug deels en span m'n buik meer aan denk ik. Schouders train ik al maanden niet meer, doen alleen zeer tijdens borst trainen. Knie is rot doe alleen lunges nu. En pols geen idee wat daar mee is, pijn trekt door m'n hand heen. Heb hem zaterdagnacht wel hard gestoten, misschien dat het daar door komt.
Wat bedoel je met 'uit verhouding'? Spiergroepen die voor- en achterlopen?
had je geen chickNummer gekregen van de lekkerste chick die ik ooit in een gym heb gezien. Briefje daarna kwijtgeraakt, had geen telefoon bijNja kom ik ook niet in de verleiding.
Nummer gekregen van de lekkerste chick die ik ooit in een gym heb gezien. Briefje daarna kwijtgeraakt, had geen telefoon bijNja kom ik ook niet in de verleiding.

Ben twee keer bij een manueel therapeut geweest ja, voor m'n rug dan. Na de tweede keer zei hij dat het met één á twee weken over zou zijn. Is goed verbeterd, maar nog niet over. Train nu een tijdje met een riem om, ontzie daarmee m'n onderrug deels en span m'n buik meer aan denk ik. Schouders train ik al maanden niet meer, doen alleen zeer tijdens borst trainen. Knie is rot doe alleen lunges nu. En pols geen idee wat daar mee is, pijn trekt door m'n hand heen. Heb hem zaterdagnacht wel hard gestoten, misschien dat het daar door komt.
Wat bedoel je met 'uit verhouding'? Spiergroepen die voor- en achterlopen?
Ja, 9 van de 10 keer komen schouderklachten door een onderontwikkelde real-delt, en een te sterke front delt.
Dit kan je hoogstwaarschijnlijk op al jouw klachten toepassen.