MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sayer draait android op een nokia 3310, fatsoenlijker dan dat wordt het niet bruh:mad:
Niet haten, ik heb nog een 3310 liggen (of die editie met dat lampje in).

Geniaal toestel :D

Werk nu met de Nokia C3-00; nieuwe gsm kopen is zonde. Krijg over enkele dagen te horen of ik een nieuwe job krijg met een nieuwe gsm...

Hij bedoelt dat je alleen biceps hebt en verder bijzonder weinig.
No hate.
Te weinig gedeadlift denk ik.

Oh m'n triceps en rug zijn ook prima, qua massa en kracht dan.
Ja, 9 van de 10 keer komen schouderklachten door een onderontwikkelde real-delt, en een te sterke front delt.
Dit kan je hoogstwaarschijnlijk op al jouw klachten toepassen.

Ik denk dat m'n schouderklachten voortkomen uit slechte form bij bepaalde oefeningen, veel te veel gewicht ook. Te laat begonnen met ego opzij zetten, pluk ik nu de vruchten van.

Net terug van trainen, ging best aardig. Tilde een 75kg EZ bar (lage uitpak dus) op voor iemand die skullcrushers ging doen, deed goed zeer in m''n rug :o

report van hoe ze je haar nummer heeft gegeven?
en pics?

Ik had de ballen niet om pics te maken terwijl ze aan 't squatten was, sorry :p

Chick squat, ik DL, zij vraagt om spot, ik spot, tijdje staan praten, afgesproken deze week keer te gaan trainen, kreeg dr nummer en dat raakte ik kwijt. Weinig bijzonders.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Net terug van trainen, ging best aardig. Tilde een 75kg EZ bar (lage uitpak dus) op voor iemand die skullcrushers ging doen, deed goed zeer in m''n rug :o

t*ring, aardige skullcrushers :P Klote van je rug uiteraard

Te weinig gedeadlift denk ik.

Oh m'n triceps en rug zijn ook prima, qua massa en kracht dan.

Ik denk dat m'n schouderklachten voortkomen uit slechte form bij bepaalde oefeningen, veel te veel gewicht ook. Te laat begonnen met ego opzij zetten, pluk ik nu de vruchten van.

Hangen je schouders naar voren?

Ik had de ballen niet om pics te maken terwijl ze aan 't squatten was, sorry :p

Chick squat, ik DL, zij vraagt om spot, ik spot, tijdje staan praten, afgesproken deze week keer te gaan trainen, kreeg dr nummer en dat raakte ik kwijt. Weinig bijzonders.

Wuuuut

Krijg je zo'n kans voorgeschoteld door onze lieve heer, laat je het gewoon schieten :o

Niet haten, ik heb nog een 3310 liggen (of die editie met dat lampje in).

Geniaal toestel :D

Werk nu met de Nokia C3-00; nieuwe gsm kopen is zonde. Krijg over enkele dagen te horen of ik een nieuwe job krijg met een nieuwe gsm...

Ga je wegh bij telenet?

Wijzen ze recht naar voren: schouders neutraal. Wijzen ze niet recht naar voren, maar wijzen ze naar binnen: teveel interne rotatie in je schouder en dus hoogstwaarschijnlijk naar voren hangende schouders -> verhoogde kans op shoulder impingement, o.a.

Wijzen ze recht naar voren: schouders neutraal. Wijzen ze niet recht naar voren, maar wijzen ze naar binnen: teveel interne rotatie in je schouder en dus hoogstwaarschijnlijk naar voren hangende schouders -> verhoogde kans op shoulder impingement, o.a.

Solution = let op je houding en face pulls jwt.

Kennis pleegt zelfmoord en zet een "afscheidsbrief" op facebook (als statusupdate) bestaande uit 1! zin. wtf gaat er door zo'n mensen hun hoofd? Hij zet er zelfs een smiley in (:p) :scratch:

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven