- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Rotary

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jawel, daarom scheelt het ook dat ik niet in de verleiding kan komen![]()
Sayer draait android op een nokia 3310, fatsoenlijker dan dat wordt het niet bruhHeeft u al geprobeerd de telefoon opnieuw op te startten?
Of een fatsoenlijke telefoon te kopen?

Niet haten, ik heb nog een 3310 liggen (of die editie met dat lampje in).Sayer draait android op een nokia 3310, fatsoenlijker dan dat wordt het niet bruh![]()

Te weinig gedeadlift denk ik.Hij bedoelt dat je alleen biceps hebt en verder bijzonder weinig.
No hate.
Ja, 9 van de 10 keer komen schouderklachten door een onderontwikkelde real-delt, en een te sterke front delt.
Dit kan je hoogstwaarschijnlijk op al jouw klachten toepassen.

report van hoe ze je haar nummer heeft gegeven?
en pics?

Net terug van trainen, ging best aardig. Tilde een 75kg EZ bar (lage uitpak dus) op voor iemand die skullcrushers ging doen, deed goed zeer in m''n rug![]()
Klote van je rug uiteraardt*ring, aardige skullcrushersKlote van je rug uiteraard

Mss dat ik het wel 1 keer haal maar alsk fail is m'n volgende post hier dat m'n skull gecrusherd is, niet veel behoefte aan![]()

Te weinig gedeadlift denk ik.
Oh m'n triceps en rug zijn ook prima, qua massa en kracht dan.
Ik denk dat m'n schouderklachten voortkomen uit slechte form bij bepaalde oefeningen, veel te veel gewicht ook. Te laat begonnen met ego opzij zetten, pluk ik nu de vruchten van.
Net terug van trainen, ging best aardig. Tilde een 75kg EZ bar (lage uitpak dus) op voor iemand die skullcrushers ging doen, deed goed zeer in m''n rug![]()
Ik had de ballen niet om pics te maken terwijl ze aan 't squatten was, sorry
Chick squat, ik DL, zij vraagt om spot, ik spot, tijdje staan praten, afgesproken deze week keer te gaan trainen, kreeg dr nummer en dat raakte ik kwijt. Weinig bijzonders.

Beter gevraagd: hou in beide handen een potlood vast, in een vuist. Laat je armen langs je lichaam hangen. Wijzen de potloden recht voor je uit of kruisen ze?
Niet haten, ik heb nog een 3310 liggen (of die editie met dat lampje in).
Geniaal toestel
Werk nu met de Nokia C3-00; nieuwe gsm kopen is zonde. Krijg over enkele dagen te horen of ik een nieuwe job krijg met een nieuwe gsm...
Wijzen ze recht naar voren: schouders neutraal. Wijzen ze niet recht naar voren, maar wijzen ze naar binnen: teveel interne rotatie in je schouder en dus hoogstwaarschijnlijk naar voren hangende schouders -> verhoogde kans op shoulder impingement, o.a.