- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Ow dat zei mijn moeder toen ik daar weer es een keertje was. Ding hangt er pas net in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol hangend toilet kan maar 120 kg aan. Mag dus niet meer poepen thuis![]()

Ja lelijk.. Heb veel mensen gesproken die TML waren en andere festivals en die zeiden dat TML echt beste ever was, dus wil er gewoon heen..site is gecrashed
en TML is sowieso zwaar overhyped![]()
Yes, vrienden van me uiteindelijk wel pre-registered maar ikzelf niet en nu is ie gesloten ofzo ja.Site lag plat of zo? Registratie is inmiddels al gesloten zeker?
Ja hoorde zelf ook goede verhalen.. Vorig jaar via Q-dance nog wat kaarten voor vrienden kunnen fixen. Ik ging toen zelf niet omdat het mij te last minute was en te duur..Ja lelijk.. Heb veel mensen gesproken die TML waren en andere festivals en die zeiden dat TML echt beste ever was, dus wil er gewoon heen..
Yes, vrienden van me uiteindelijk wel pre-registered maar ikzelf niet en nu is ie gesloten ofzo ja.
moeder die loopt te zeiken. dat mens doet echt alsof zij wel iets uitvoert hier in huis. de t*ring man alsof zorgen voor een 3 persoons huishouden waarvan 2 overdag en meestal 's avonds weg zijn een fulltime baan is

Maar jij komt het huis zowat bijna niet uit.
Dat compenseert weer.
[Link niet meer beschikbaar]
ik ga ook gewoon naar school hoor.
ik wordt srs echt gek van dat mens soms. mijn pa werkt sinds hij voor zichzelf begonnen heeft miss wel 60u per week en ik hoor hem nooit klagen terwijl moeders haar parttime baantje nog verder heeft teruggeschroefd omdat ze het allemaal niet meer aankon. en dan nog denken dat je het recht hebt om zo te zeiken.

haha heb je daar ook geen vrienden?Geen enkelen PB op het modelbouwforum, na 2weken WTF!?