- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Kan nog steeds mijn arm niet optillen. Maandag maar eens een afspraak maken, vrees dat er toch schade is.
p*ssy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan nog steeds mijn arm niet optillen. Maandag maar eens een afspraak maken, vrees dat er toch schade is.
the f*** overkwam mij vanochtend..
was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?

the f*** overkwam mij vanochtend..
was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?
Hopelijk kom je er snel bovenop.
Heb er nog een
Tik op de ander en hij is weerloos, kunnen we alles met m doen
Nohomo

Vanaf morge hele week toetsen en heb het nog steeds niet op kunnen brengen om te gaan leren![]()

Vanaf morge hele week toetsen en heb het nog steeds niet op kunnen brengen om te gaan leren![]()
Ik dinsdag en heb ondervonden dat het huis stofzuigen nog leuker is dan leren :')
Letterlijk een uur lang met twee computers vanaf 12:00 geprobeerd te registreren voor de pre-sale van Tomorrowland, maar kwam er niet door![]()

Site lag plat of zo? Registratie is inmiddels al gesloten zeker?Letterlijk een uur lang met twee computers vanaf 12:00 geprobeerd te registreren voor de pre-sale van Tomorrowland, maar kwam er niet door![]()
lol hangend toilet kan maar 120 kg aan. Mag due biet meer poepen thuis![]()