MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

the f*** overkwam mij vanochtend.. :(

was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?

Klote man, heb ik 1keer gehad toen ik niet kon slapen wanneer ik er vroeg uit moest. Ik dacht dat ik dood ging:(

sterkte

the f*** overkwam mij vanochtend.. :(

was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?

Tunux waardeloos om te lezen man al het gezeik dat je hebt :( Hopelijk kom je er snel bovenop.

Tik op de ander en hij is weerloos, kunnen we alles met m doen

Nohomo

Daar wil ik wel mee worstelen dan

---------- Post added at 00:32 ---------- Previous post was at 00:32 ----------

Nohomo

Vanaf morge hele week toetsen en heb het nog steeds niet op kunnen brengen om te gaan leren :(

keihard naar de sportschool gefietst om nog snel ff 30min bovenrug te trainen, vergeet ik mijn fietsslot:mad:

Barst in het scherm van mijn mobiel.. Achja /care.
Reden om het ding wat vaker thuis te houden.

Letterlijk een uur lang met twee computers vanaf 12:00 geprobeerd te registreren voor de pre-sale van Tomorrowland, maar kwam er niet door :(:(

lol hangend toilet kan maar 120 kg aan. Mag dus niet meer poepen thuis :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven