- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet koud m'n tepels zijn zo stijf kan er glas mee snijden :S
Die van mij doet ook altijd link :S
haha sukkelGvd heb ik net 4 vrouwen gedoet vandaag door middel van mijn pua tactics is dat klote topic dicht

Kan bijvoorbeeld door de drukte uitgelokt zijn, he. Heb je volgende week een afspraak met je psych?want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?
Ja man maandag.Kan bijvoorbeeld door de drukte uitgelokt zijn, he. Heb je volgende week een afspraak met je psych?
Ik hoop het voor je.Ja man maandag.
Hopelijk gaat die iets voor mij kunnen betekenen.
Ben er zelfs zeker van

tnx

the f*** overkwam mij vanochtend..
was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?
Spiertje in mijn rug verrekt door niezen...
SI-gewricht verkloot met een sloppy deadlift
En een ontstoken achillespees
Spiertje in mijn rug verrekt door niezen...
SI-gewricht verkloot met een sloppy deadlift
En een ontstoken achillespees
Verschaft T geen auto van de zaak?Age is just a number, zie ik nadat ik zelf gisteren mijn knie naar de klote trapte toen ik de steile toegang vanuit de parkeergarage op mijn werk op reed met de fiets.