MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vet koud m'n tepels zijn zo stijf kan er glas mee snijden :S

Gvd heb ik net 4 vrouwen gedoet vandaag door middel van mijn pua tactics is dat klote topic dicht

Verstandskies zit weer te duwen (doet ie eens in de paar weken een week lang ofzo)

Doorverwijskaartje ligt al klaar om hem eruit te laten halen, toch maar ff afspraak maken dan..

the f*** overkwam mij vanochtend.. :(

was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?

the f*** overkwam mij vanochtend.. :(

was even de stad in om m'n zinnen te verzetten. maar was fkking druk.. kreeg ik opeens hartkloppingen en een partij zweetaanvallen.. dacht dat ik flauw ging vallen.
Daarna maar even rustig int park op een bankje gaan zitten en ff tot mezelf gekomen... deze shit begint uit de hand te lopen man.
want volgens mij was dat toch echt een soort van paniekaanval vanuit het niets!?

Heb daar ook al meer dan een jaar last van gehad, kon niet eens in een winkel komen hierdoor.
Moest mn studie stop zetten hierdoor.

Kan een chemische onbalans zijn in je hersenen, al die stoffen die niet op de juiste plaats terecht komen of verkeerde dosissen.

Kan je oplossen door anti depressiva te nemen, die kunnen je hersenen bijregelen.

Spiertje in mijn rug verrekt door niezen...
SI-gewricht verkloot met een sloppy deadlift
En een ontstoken achillespees

Spiertje in mijn rug verrekt door niezen...
SI-gewricht verkloot met een sloppy deadlift
En een ontstoken achillespees

Age is just a number, zie ik nadat ik zelf gisteren mijn knie naar de klote trapte toen ik de steile toegang vanuit de parkeergarage op mijn werk op reed met de fiets.

Kan nog steeds mijn arm niet optillen. Maandag maar eens een afspraak maken, vrees dat er toch schade is.

Terug
Naar boven