MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vaseline bro

Ieder kwartaal weer vergeet ik gebruikersnaam & wachtwoord om m'n aangifte OB te doen. Potverdomme :roflol:

Yup maar ik kan niet met vaseline op me lippen gaan eten, veeg ik het altijd weg

Me schouders zitten bomvol met acne! Crème die ik ervoor heb maakt het erger denk ik t is nog nooit zo erg geweest! Kan niet wachten tot ik met roa ga beginnen ik begin 13 februari pas

Daddy: dan begin ik 1 februari al de kuur komt in mei. Wat doet dit met de bloedwaardes? Ik wil vlak voor de kuur bloed prikken.

Train and gain: blijkt geen probleem te zijn

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

In maart bedoel ik

Gister intake bij de GGZ erop zitten. na een 6 tal intake gesprekken allerlei testen en overleg met vorige behandelaar en weet ik veel wat allemaal nog meer is er een diagnose uit gekomen.

-Generaliserende angststoornis
-Persoonlijkheidsstoornis
-borderline
-ernstige depressie

Ik kan nou niet zeggen na het horen van deze diagnose dat ik me bepaald beter voel. wtf is er met me aan de hand?
dacht altijd dat ik mentaal zo sterk als wat was. maar niets blijkt minder waar.

Hopelijk gaan ze daar iets goeds voor me doen, en is het geen tijdverspilling.

• Like
Waarderingen: LM
Gister intake bij de GGZ erop zitten. na een 6 tal intake gesprekken allerlei testen en overleg met vorige behandelaar en weet ik veel wat allemaal nog meer is er een diagnose uit gekomen.

-borderline
-ernstige depressie

Ik kan nou niet zeggen na het horen van deze diagnose dat ik me bepaald beter voel. wtf is er met me aan de hand?
dacht altijd dat ik mentaal zo sterk als wat was. maar niets blijkt minder waar.

Dus dit is de eerste keer dat je ze ziet en stellen meteen al een diagnose?

Dus dit is de eerste keer dat je ze ziet en stellen meteen al een diagnose?
Nee ik heb daar 6 intake gesprekken gehad en ook allerlei testen moeten doen. ook mijn vorige behandelaar voor mijn (PTSS) is van dezelfde groep. en hun hebben samen deze diagnose gesteld.

-borderline
-ernstige depressie

:eek: Sterkte
Welke persoonlijkheidsstoornis dan nog meer?

Dat

-borderline
-ernstige depressie
PTSS
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis
Zeker dat het geen Münchhausen is? Grapje... :p

Denk dat je nu vooral gewoon rustig moet blijven. Wil hier niet de amateurpsycholoog spelen, maar zoek de diagnoses eens op en je zal zien dat enkele daarvan overlappende kenmerken hebben of elkaar kunnen uitlokken of versterken. Vind het wel vreemd dat persoonlijkheidsstoornis en borderline apart vermeld staan, want borderline ís een PHS...

Je bent zeker niet de eerste met die diagnoses die ze in het GGZ begeleiden, daar hebben ze genoeg ervaring mee en zijn ze voor opgeleid. Als er dan toch iets is waar ze geen vooruitgang in boeken, verwijzen ze je zo goed mogelijk door. Met een beetje geluk kan je bij je vorige behandelaar blijven en hoef je dus niet opnieuw te beginnen in een begeleiding.

Weet er zelf zeker niet alles over, maar kan je uit werkervaring zeggen dat met al die diagnoses perfect te leven valt als je er moeite voor wil doen. En moest je trouwens gelijk wat voor drugs gebruiken, ook al is dat af en toe een idiote joint, stop er onmiddellijk mee. Is het laatste wat je zou moeten doen als je effectief borderliner bent.

Nee ik heb daar 6 intake gesprekken gehad en ook allerlei testen moeten doen. ook mijn vorige behandelaar voor mijn (PTSS) is van dezelfde groep. en hun hebben samen deze diagnose gesteld.

PM Z1000, srs hij kan je helpen denk ik.
Als je vragen hebt of voor tips.

Zeker dat het geen Münchhausen is? Grapje... :p

Denk dat je nu vooral gewoon rustig moet blijven. Wil hier niet de amateurpsycholoog spelen, maar zoek de diagnoses eens op en je zal zien dat enkele daarvan overlappende kenmerken hebben of elkaar kunnen uitlokken of versterken. Vind het wel vreemd dat persoonlijkheidsstoornis en borderline apart vermeld staan, want borderline ís een PHS...

Je bent zeker niet de eerste met die diagnoses die ze in het GGZ begeleiden, daar hebben ze genoeg ervaring mee en zijn ze voor opgeleid. Als er dan toch iets is waar ze geen vooruitgang in boeken, verwijzen ze je zo goed mogelijk door. Met een beetje geluk kan je bij je vorige behandelaar blijven en hoef je dus niet opnieuw te beginnen in een begeleiding.

Weet er zelf zeker niet alles over, maar kan je uit werkervaring zeggen dat met al die diagnoses perfect te leven valt als je er moeite voor wil doen. En moest je trouwens gelijk wat voor drugs gebruiken, ook al is dat af en toe een idiote joint, stop er onmiddellijk mee. Is het laatste wat je zou moeten doen als je effectief borderliner bent.

Als er nou 1 ding is wat ik juist niet zou doen is het al die dingen zelf gaan opzoeken, dat werkt alleen maar ziekelijk.

Als er nou 1 ding is wat ik juist niet zou doen is het al die dingen zelf gaan opzoeken, dat werkt alleen maar ziekelijk.
Lijkt mij juist wel een goed idee, dan begrijp je een stuk beter wat je stoornissen inhouden. Als je beter begrijpt wat er mankeert, kun je er ook makkelijker iets aan doen.

Lijkt mij juist wel een goed idee, dan begrijp je een stuk beter wat je stoornissen inhouden. Als je beter begrijpt wat er mankeert, kun je er ook makkelijker iets aan doen.

True, maar dan moet je wel in de goede state of mind zitten. Als je al ernstig depressief bent en vervolgens ook nog zo'n klap van die diagnose krijgt ben je dat over het algemeen niet. Al die diagnosen zien er dan alleen maar deprimerender uit. Natuurlijk is het belangrijk, maar ga er samen met iemand naar kijken waarmee je er over kan praten (i.e. je psycholoog) en niet zelf want dat werkt naar mijn ervaring averechts.

-borderline
-ernstige depressie

Here comes the prozac.

Geen zorgen bro, dit is maar een fase. Je komt hier wel uit.

Antidepressiva en psychologisch begeleiding doen wonderen.

Terug
Naar boven