MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik viel echt van mijn stoel toen ik de 'observatie' van zo'n ggz troel in haar rapport las:
' Draagt uitgebreide oogmake-up wat kan wijzen op het willen verbergen van ware gevoelens. Maakt ook gesloten indruk '

:o

Ik heb daar toen wel een klacht over ingediend en geduid waar ze dat rapport konden steken.

What if she was actually right :eek:

What if she was actually right :eek:

Dat zou betekenen dat alle dames die mascara en eyeliner dragen hun ware aard verbergen.
Een gesloten indruk is ook een observatie die nergens op slaat; wanneer komen mensen bij de GGZ? Als ze lekker open en sociaal zijn en goed in hun vel zitten? :roflol:

Ongelofelijk dat zo'n tut mensen moet helpen. Die komen er nog gekker vandaan dan ze erin kwamen.

Er zullen ongetwijfeld genoeg mbo-ers zijn die prima in staat zijn dat werk uit te voeren, maar als het om je bovenkamer gaat zou ik mijn heil eerder zoeken bij een psychiater om de simpele reden dat hij/zij ook echt een arts is en dus in staat zowel medische als psychotherapeutische aspecten te onderzoeken. Iets wat mij nogal essentieel lijkt. Soms is er namelijk een lichamelijke/biochemische oorzaak voor stoornissen.

Ik viel echt van mijn stoel toen ik de 'observatie' van zo'n ggz troel in haar rapport las:
' Draagt uitgebreide oogmake-up wat kan wijzen op het willen verbergen van ware gevoelens. Maakt ook gesloten indruk '

:o

Ik heb daar toen wel een klacht over ingediend en geduid waar ze dat rapport konden steken.
' Is uitbundig gespierd wat kan wijzen op compensatiedrang en het willen verbergen van ware echte natuurlijkheid. Ontwikkelt ook nieuwe medicijnen en beweert hier expert in te zijn '

Bij assessment van mister10.

' Is uitbundig gespierd wat kan wijzen op compensatiedrang en het willen verbergen van ware echte natuurlijkheid. Ontwikkelt ook nieuwe medicijnen en beweert hier expert in te zijn '

Bij assessment van mister10.

Jij kan zo aan de slag. Ben jij toevallig expert in het ontwikkelen van nieuwe diagnoses?

Vind nu toch wel dat je posts kunnen wijzen op een antisociale gedragsstoornis hoor.

blush.png

• Like
Waarderingen: mat
Net als een gek naar school moeten gassen omdat ik nog wat administratiekosten aan de balie moest betalen. Gvd 13,50 omdat ik me niet heb ingeschreven voor de deadline voor een tentamen. K*tjes accepteren niet een gewone overboeking. Nee perse aan de balie.

getxxl vind je die mister10 grappen niet een beetje saai worden?

Getxxl = kloontje van Mister10....
Alleen onder Mister10-nickname kan hij niet over Roids praten..

Ik ook.
daarna ga ik wegh...

Klopt, maar die is er nog niet. In de tussentijd blijf ik hier de gospel van TNB verspreiden.

oke. is meestal met dbb leden die weg willen gaan, uiteindelijk komen ze allemaal weer terug op de één of andere manier of ze blijve

Terug
Naar boven