- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Samen borren?

ik ben dikker helaas, gelukkig wel langer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet alleen in het nachtcafe topic hoor, was ronduit schofferend hoe hij zich gedroeg in het topic over generation iron
lol die jesse heeft me ook 10x zitten bedreigen wrm heeft die geen ban dan?
Toen ik dat las was het enige respect wat ik had voor hem vrij snel weg gegaan. Mensonterend waren die posts.
Maar idd, gast spoort verder niet.Bedreiging is pas bedreiging als aannemelijk is dat t serieus is en uitgevoerd kan worden.
Ik geloof dat ik liever bedreigd wordt dan Jesse serieus neem
Ik moest er echt heel hard om lachenMaar idd, gast spoort verder niet.
Dat is dan zwaar oneerlijk. Dus een r*tard als Jesse mag zeggen wat ie wilt omdat iedereen hem uitlacht maar een Gxl1 zou 't niet mogen want stel dat ie 't echt doet?
zo werkt t technisch gezien wel

Het probleem met Gxl1 is dat hij goed op weg was om de Vlaamse Zyzz te worden. Ik kan goed begrijpen dat onze mods hier niet hetzelfde willen meemaken als op de misc in het tijdperk van Zyzz.

Juist een reden om te denken dat hij het wel uitvoertzo werkt t technisch gezien wel
Jesse is gewoon niet toerekeningsvatbaar

Ik lees echt dingen nu dat ik denk , tijd om weer is lang wegh te gaan........
verpest me dag ook nog is...

Vaarwel ReeIk lees echt dingen nu dat ik denk , tijd om weer is lang wegh te gaan........
Ik lees echt dingen nu dat ik denk , tijd om weer is lang wegh te gaan........
Niet weggaan Ree
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2014/01/u_krijgt_kanker_van_vlees.htmlHet eten van te veel vlees verhoogt de kans op dikkedarmkanker. Dat blijkt uit een studie van de Belgische Hoge Gezondheidsraad.
De raad adviseert daarom om niet meer dan 500 gram vlees of vleeswaren per week te eten. Gemiddeld eten Belgen 640 gram vlees per week. Het minder eten van vlees kan de kans op kanker met 10 tot 20 procent terugdringen, aldus de studie.
Hopelijk is de dose-toxicity curve een U op de kop.