XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Omdat niemand wat om jou geeft man, leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou.

:roflol:
GetXXL, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

GetXXL, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
Ik zit denk ik aan de drugs dat ik dit forum zo vervuil of is het mijn nuchtere persoonlijkheid.

Volgens mij wordt op DBB dagelijks meer gebitched en gejankt dan op ellegirl
en ik kan het weten want ik zit ook op ellegirl, heb daar veel vriendjes (en vriendinnetjes) :)

pas maar op eric is triggerhappy met bananen uitdelen.

images?q=tbn:ANd9GcR_V3n8bDH4BtQ7XB2LBPHJ5t-FbchTCl_2YOjucM_sB0ndhydp.jpg

In principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.

Het lijkt me niet echt als een bedreiging maar eerder een soort van wansmakelijke grap.
Maar zoals je opmerkte, mss als je het linkt met de eerder geposte bedreigingen dat het ander kan geinterpreteerd worden.

Het lijkt me niet echt als een bedreiging maar eerder een soort van wansmakelijke grap.
Maar zoals je opmerkte, mss als je het linkt met de eerder geposte bedreigingen dat het ander kan geinterpreteerd worden.

Laten we eerlijk zijn, als je een bedreiging via een forum serieus opvat mis je er wel een paar in je bovenkamer. No offence naar Eric voor de duidelijkheid.

Terug
Naar boven