Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eerst je strot dicht pitsen tot dat je blauw begint te worden. Dan laat ik je nog even van het leven genieten door je 2 minuten te laten ademen. Daarna zou ik je bek op de stoeprand leggen zoals in american x met een kleine twist in het verhaal. Ik zou dus op je bek stampen om je vervolgens helemaal dood te knuppelen met een baseball bat vol nagels. Als je dan nog steeds niet dood zou zijn zou ik je als een h**r verkopen aan een of andere vage albanese gay pooier die ik zal herkennen aan zijn lange mantel met luipaard motief
Ben je 40 jaar en kun je nog niet lezen. Da's toch ook wel jammer.
Omdat niemand wat om jou geeft man, leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou.
![]()

In principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.

In principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.
Op een of andere manier doet hij me denken aan cryptoreadOp een of andere manier doet hij me denken aan cryptoread

Goeie vraag. Ik denk dat ik al meerdere keren heb gelezen dat hij je kop van je romp ging scheiden...lol die jesse heeft me ook 10x zitten bedreigen wrm heeft die geen ban dan?
Ik kan prima lezen..
en leeftijd tja met jou ben ik wel klaar...SNOTNEUS
Ik kan prima lezen..
en leeftijd tja met jou ben ik wel klaar...SNOTNEUS
Op een of andere manier doet hij me denken aan cryptoread
Goeie vraag. Ik denk dat ik al meerdere keren heb gelezen dat hij je kop van je romp ging scheiden...
lol@ Gxl1's ragepost

Ja dat kan ik ook tegen jullie zeggen.
reported trouwens...
Hij noemde zn hele familie ook nog es kaal en in de bijstand
Can't blame 'm tho.No offence Eric, maar in de nachtcafe heeft die mij meerdere keren bedreigd, met kanker uitgescholden etc maar waarom krijgt hij dan geen ban? Ik wil even bewijs posten maar heb een ban van de nachtcafe topicIn principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.
die post zijn waarschijnlijk allang weggehaald maar hij zat inderdaad te dreigen en helemaal los te gaan met het uitschelden van diverse andere members.