Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

maar idd dan mag jesse ook wel eens gebanned worden.

Ik zou eerst je strot dicht pitsen tot dat je blauw begint te worden. Dan laat ik je nog even van het leven genieten door je 2 minuten te laten ademen. Daarna zou ik je bek op de stoeprand leggen zoals in american x met een kleine twist in het verhaal. Ik zou dus op je bek stampen om je vervolgens helemaal dood te knuppelen met een baseball bat vol nagels. Als je dan nog steeds niet dood zou zijn zou ik je als een h**r verkopen aan een of andere vage albanese gay pooier die ik zal herkennen aan zijn lange mantel met luipaard motief

In principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.

het verbaasde mij inderdaad dat jesse daarvoor niet gebanned is.

In principe genoeg voor een permban, zeker als dat soort opmerkingen vooraf worden gegaan door soortgelijke posts.
No offence Eric, maar in de nachtcafe heeft die mij meerdere keren bedreigd, met kanker uitgescholden etc maar waarom krijgt hij dan geen ban? Ik wil even bewijs posten maar heb een ban van de nachtcafe topic

die post zijn waarschijnlijk allang weggehaald maar hij zat inderdaad te dreigen en helemaal los te gaan met het uitschelden van diverse andere members.

die post zijn waarschijnlijk allang weggehaald maar hij zat inderdaad te dreigen en helemaal los te gaan met het uitschelden van diverse andere members.

Niet alleen in het nachtcafe topic hoor, was ronduit schofferend hoe hij zich gedroeg in het topic over generation iron

Terug
Naar boven