XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe kan het nog slechter zijn dan cecemel met bitterballen? Of ben je toch beginnen cutten? :D

Broodje mexicano met bickysaus
Portie bitterballen
2 franchipanes
4 bollen australian ice cream(smaken creme brulee, pistache, citroen & mango)

Heb wel netjes m'n kwarkje op

polsblessure:( mp & db shoulderpress zit er even niet meer in
rest lukt gelukkig wel

Mooi k*t hoody.

Ik lig voor de verandering weer eens ziek in bed. Clusterhoofdpijn is een b*ch... :(

Mmm mooie poes van moes

Denk niet dat ik dan beter in staat ben om te werken ;)

Dan is wel je hoofdpijn weg. Nee maar heb je nog nooit die reportage gezien op national geographic.
Die kerel had een van de ergste vormen en om de zoveel maand nam die gewoon paddo's en dan was hij er een lange tijd vanaf. Is trouwens algemeen bekend bij die patienten.

Dan is wel je hoofdpijn weg. Nee maar heb je nog nooit die reportage gezien op national geographic.
Die kerel had een van de ergste vormen en om de zoveel maand nam die gewoon paddo's en dan was hij er een lange tijd vanaf. Is trouwens algemeen bekend bij die patienten.

Ik weet precies wat je bedoeld , heb het ook gezien..
als je jezelf al vanaf een gebouw wilt gooien is het duidelijk :o

Ik ben vanaf mijn 11e tot aan m'n 15e meer in het ziekjes geweest dan op school. Heb scans, medicijnen en allerlei shit gehad waar ik alleen maar zieker van werd. Daarna was ik er klaar mee en ben ik gekapt met die onzin. Heb vanaf m'n 16e rondgezocht in de alternatieve medicatie en van alles geprobeerd en ben ook daar niks tegengekomen. Heb het toen gelaten voor wat het was. Tegenwoordig is het weer erger en ben ik op een punt beland dat ik het medische traject weer overweeg, al doe ik dat liever niet want al die medicatie is meer troep dan goed voor je. Maar paddo's heb ik nog niet overwogen, wel eens langs zien komen.. Maar ik ben juist met alle drugs gekapt dus paddo's is een ding waar ik me niet aan ga wagen.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

K*t smoes voor wat?

Terug
Naar boven