- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben vanaf mijn 11e tot aan m'n 15e meer in het ziekjes geweest dan op school. Heb scans, medicijnen en allerlei shit gehad waar ik alleen maar zieker van werd. Daarna was ik er klaar mee en ben ik gekapt met die onzin. Heb vanaf m'n 16e rondgezocht in de alternatieve medicatie en van alles geprobeerd en ben ook daar niks tegengekomen. Heb het toen gelaten voor wat het was. Tegenwoordig is het weer erger en ben ik op een punt beland dat ik het medische traject weer overweeg, al doe ik dat liever niet want al die medicatie is meer troep dan goed voor je. Maar paddo's heb ik nog niet overwogen, wel eens langs zien komen.. Maar ik ben juist met alle drugs gekapt dus paddo's is een ding waar ik me niet aan ga wagen.
Dat verhaal lijkt exact op dat van die persoon. Die kerel haatte het bijna om paddo's te nemen.
Wetend dat die persoon een hele erge variant had en dat hij misschien maar 3 x per jaar met tegenzin paddo's moet nemen zegt genoeg toch ? Er zijn zeker en vast amerikaanse forums te vinden met tonnen info hierover. Zoek al maar eens op youtube . Hier een stukje :
http://www.youtube.com/watch?v=qFuL7pcShDk

Succes met verder zoeken.

Heb het niet daardoor gekregen in ieder geval, oorzaak valt meestal niet echt te zeggen.