MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ben vanaf mijn 11e tot aan m'n 15e meer in het ziekjes geweest dan op school. Heb scans, medicijnen en allerlei shit gehad waar ik alleen maar zieker van werd. Daarna was ik er klaar mee en ben ik gekapt met die onzin. Heb vanaf m'n 16e rondgezocht in de alternatieve medicatie en van alles geprobeerd en ben ook daar niks tegengekomen. Heb het toen gelaten voor wat het was. Tegenwoordig is het weer erger en ben ik op een punt beland dat ik het medische traject weer overweeg, al doe ik dat liever niet want al die medicatie is meer troep dan goed voor je. Maar paddo's heb ik nog niet overwogen, wel eens langs zien komen.. Maar ik ben juist met alle drugs gekapt dus paddo's is een ding waar ik me niet aan ga wagen.

Dat verhaal lijkt exact op dat van die persoon. Die kerel haatte het bijna om paddo's te nemen.
Wetend dat die persoon een hele erge variant had en dat hij misschien maar 3 x per jaar met tegenzin paddo's moet nemen zegt genoeg toch ? Er zijn zeker en vast amerikaanse forums te vinden met tonnen info hierover. Zoek al maar eens op youtube . Hier een stukje :

http://www.youtube.com/watch?v=qFuL7pcShDk

Dat verhaal lijkt exact op dat van die persoon. Die kerel haatte het bijna om paddo's te nemen.
Wetend dat die persoon een hele erge variant had en dat hij misschien maar 3 x per jaar met tegenzin paddo's moet nemen zegt genoeg toch ? Er zijn zeker en vast amerikaanse forums te vinden met tonnen info hierover. Zoek al maar eens op youtube . Hier een stukje :

http://www.youtube.com/watch?v=qFuL7pcShDk

Erg interessant filmpje en zeer herkenbaar. Bedankt voor de info!

Wat een gedoe om een stage te vinden, niemand zoekt en heb nog minder dan 4 weken om er een te vinden

Wat voor stage?

Mediadeveloper 1e jaar. Maar ze hebben daar niet zoveel aan omdat ik nog niet zoveel talen kan

hmm ****ed up... en als je geen stage vindt? half jaar vertraging?

Weet het niet precies hoorde al wel mensen praten over dat je het dan later moet inhalen. Dat gaat hem ook zeker niet worden

Vandaag te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb, vandaar dat ook al m'n trainingen k*t gaan.

Aw dat is balen, het trainen niet op gaan geven he !

Sowieso niet! Loop er dus blijkbaar al ruim 2 maanden mee rond en toen ook alles gedaan ondanks dat ik echt kapot was haha. Dat ik nu weet wat er aan de hand is veranderd de zaak niet, just keep on going!

Sowieso niet! Loop er dus blijkbaar al ruim 2 maanden mee rond en toen ook alles gedaan ondanks dat ik echt kapot was haha. Dat ik nu weet wat er aan de hand is veranderd de zaak niet, just keep on going!

Goede instelling, ben je wel wat vooruit gegaan ondanks de slechte trainingen ?

Ow pfeiffer is een b*ch! Maar goed dat je het nu weet! Dan ben je er straks weer vanaf en kun je weer echt knallen in de sportschool!

Vuile sl*t, had nou maar je tong binnenboord gehouden! :mad:

:trollface:

Hoe weet je dat je t niet daar door hebt gehad?

100 kg deadlift, alleen 3 weken terug door m'n rug gegaan met tennis dus nu weer nu weer bezig met opbouwen helaas..

Oh 100kg is al heel wat hoor, en dat op 15 jarige leeftijd. Vind ik wel knap hoor !
Laten we maar hopen dat je snel herstelt ! X

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Vuile sl*t, had nou maar je tong binnenboord gehouden! :mad:

:trollface:

Reported

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven