AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe weet je dat je t niet daar door hebt gehad?

Zoen niet tot m'n 21e :trollface:

Not srs.

Heb afgelopen tijd gewoon met niemand gezoend haha

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Oh 100kg is al heel wat hoor, en dat op 15 jarige leeftijd. Vind ik wel knap hoor !
Laten we maar hopen dat je snel herstelt ! X

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Reported

Dankjewel! X

chrisje is de nieuwe tbeest aan het worden.

niet precies in die zin dan.

Gelukkig maar dat de incubatietijd soms wel tot 2-3 maanden op kan lopen.

Of ben je zo beta dat je écht nooit zoent? :trollface:

Volgens mij mogen we blij zijn dat er meiden van 15 jaar zijn die nooit hebben gezoend. Tegenwoordig heeft elke meid van 15 jaar coïtus om een..nja om alles tegenwoordig, als ze het maar hebben.

Zoen niet tot m'n 21e :trollface:

Not srs.

Heb afgelopen tijd gewoon met niemand gezoend haha

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Dankjewel! X

Wij kunnen wel zoenen, als je wilt:yes:

Volgens mij mogen we blij zijn dat er meiden van 15 jaar zijn die nooit hebben gezoend. Tegenwoordig heeft elke meid van 15 jaar coïtus om een..nja om alles tegenwoordig, als ze het maar hebben.
Hoezo mogen we daar nou weer blij om zijn. Coïtus is een ander verhaal maar wat kan een beetje zoenen nou kwaad op je 15e. Is Meer dan normaal

Hoezo mogen we daar nou weer blij om zijn. Coïtus is een ander verhaal maar wat kan een beetje zoenen nou kwaad op je 15e. Is Meer dan normaal

Het zijn 2 uitersten, dus ik klaag liever om het ene uiterste (mijn voorbeeld) dan om het andere uiterste :D

Snap je punt wel, maar zoenen kan je niet zomaar doortrekken naar coïtus hoor.

Terug
Naar boven