MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik had m'n dag al niet vandaag dus was sowieso al niet in de vrolijkste bui. Loop ik net over straat staat er één of andere dikz*k aan de overkant van de weg naar me te zwaaien met een grijns op z'n gezicht. Ik dacht eerst ik negeer hem wel gewoon. Begint hij op den duur naar me te schreeuwen, ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij iets over m'n moeder.

Ik had hem sowieso geklapt als de weg niet zo breed was geweest.

Ik had m'n dag al niet vandaag dus was sowieso al niet in de vrolijkste bui. Loop ik net over straat staat er één of andere dikz*k aan de overkant van de weg naar me te zwaaien met een grijns op z'n gezicht. Ik dacht eerst ik negeer hem wel gewoon. Begint hij op den duur naar me te schreeuwen, ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij iets over m'n moeder.

Ik zwaai wel gewoon naar mijn pa..

Hij liep aan de andere kant van het straat en het was een brede weg :roflol:
Als hij nu gewoon vriendelijk goedenavond had gezegt he maar nee... mij super raar blijven aankijken uit zijn ooghoeken :roflol:

Hij dacht ook, wat moet die buffel van me:(

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.

Akward as ****.

:roflol: Zowiezo iedereen weleens gebeurd. En dan hopen dat hij de enige was die het heeft gezien :p

ik zie wat jij did daar

Ik zeg dat ik Pfeiffer heb en kijk die discussie :roflol:
Vergeet niet dat Pfeiffer niet meteen gelijk staat aan zoenen. En vind dat iedereen zelf mag bepalen op welke leeftijd hij/zij coïtus heeft. Ieder z'n eigen keus.

Dat zeggen alle sl*tten....

Zo'n harde leverstoot gekregen :sad:
Kon serieus 2 minuten niet bewegen.
Fijne is wel dat je na 30 minuten er niets meer van voelt :D

Een slechte nachtrust ...

Veel te kort geslapen, kan niet meer slapen en heb zin in junk :)

Ga eerder slapen dan

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.

Akward as ****.

Doe ik met stappen vaker om te trollen, loop ik naar een random gast toe en blijf volhouden dat we samen op de basisschool gezeten hebben. Levert leuke taferelen op.

Doe ik met stappen vaker om te trollen, loop ik naar een random gast toe en blijf volhouden dat we samen op de basisschool gezeten hebben. Levert leuke taferelen op.

net doen alsof je tweeling bent met iemand anders is ook leuk, vorige keer serieuze gesprekken gehad met een kerel die blijkbaar ook tweeling was :roflol:

Terug
Naar boven