Dont worry rob penis, ik ben 47 en blijf maagd tot het huwelijk.
T is rob derde been
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dont worry rob penis, ik ben 47 en blijf maagd tot het huwelijk.
Ik had m'n dag al niet vandaag dus was sowieso al niet in de vrolijkste bui. Loop ik net over straat staat er één of andere dikz*k aan de overkant van de weg naar me te zwaaien met een grijns op z'n gezicht. Ik dacht eerst ik negeer hem wel gewoon. Begint hij op den duur naar me te schreeuwen, ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij iets over m'n moeder.
Ik had hem sowieso geklapt als de weg niet zo breed was geweest.
Hij liep aan de andere kant van het straat en het was een brede weg
Als hij nu gewoon vriendelijk goedenavond had gezegt he maar nee... mij super raar blijven aankijken uit zijn ooghoeken![]()

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.
Akward as ****.
Zowiezo iedereen weleens gebeurd. En dan hopen dat hij de enige was die het heeft gezien 
Ik had m'n dag al niet vandaag dus was sowieso al niet in de vrolijkste bui. Loop ik net over straat staat er één of andere dikz*k aan de overkant van de weg naar me te zwaaien met een grijns op z'n gezicht. Ik dacht eerst ik negeer hem wel gewoon. Begint hij op den duur naar me te schreeuwen, ik weet het niet zeker maar volgens mij zei hij iets over m'n moeder.
Ik had hem sowieso geklapt als de weg niet zo breed was geweest.
Ik zeg dat ik Pfeiffer heb en kijk die discussie
Vergeet niet dat Pfeiffer niet meteen gelijk staat aan zoenen. En vind dat iedereen zelf mag bepalen op welke leeftijd hij/zij coïtus heeft. Ieder z'n eigen keus.
"Dat zeggen alle sl*tten"![]()
Kan ik technisch gezien nieteens zijn.

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.
Akward as ****.
Doe ik met stappen vaker om te trollen, loop ik naar een random gast toe en blijf volhouden dat we samen op de basisschool gezeten hebben. Levert leuke taferelen op.
Doe ik met stappen vaker om te trollen, loop ik naar een random gast toe en blijf volhouden dat we samen op de basisschool gezeten hebben. Levert leuke taferelen op.