AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ing shit,
vandaag mijn linker tepel gekneusd tijdens nipple raises.

M'n vriendin heel de week niet gezien, vanavond lekker samen gegeten daarna filmpje en rond 12 uur gaat ze naar huis en loopt naar de auto. Belt ze me 2 a 3 minuten in paniek "wil je komen wil je komen". (Paar weken geleden was ze ook s'avonds naar haar auto gelopen en toen dacht ze dat een gozer haar half half achtervolgende dus ik dacht nu meteen het ergste). Ik gooi mn telefoon weg en pak mijn honkbalknuppel en ben op blote poten naar de auto gerend. Echt zo hard gerend als ik kon en toen ik aan kwam zag ik het... fcking autoruit ingeslagen en tom tom weg :mad:

Gelukkig is ze goed verzekerd volgens d'r pa en ze zijn nu al onderweg om er een vervangende ruit in te laten zetten.

2e2e74m.jpg

M'n vriendin heel de week niet gezien, vanavond lekker samen gegeten daarna filmpje en rond 12 uur gaat ze naar huis en loopt naar de auto. Belt ze me 2 a 3 minuten in paniek "wil je komen wil je komen". (Paar weken geleden was ze ook s'avonds naar haar auto gelopen en toen dacht ze dat een gozer haar half half achtervolgende dus ik dacht nu meteen het ergste). Ik gooi mn telefoon weg en pak mijn honkbalknuppel en ben op blote poten naar de auto gerend. Echt zo hard gerend als ik kon en toen ik aan kwam zag ik het... fcking autoruit ingeslagen en tom tom weg :mad:

Gelukkig is ze goed verzekerd volgens d'r pa en ze zijn nu al onderweg om er een vervangende ruit in te laten zetten.

2e2e74m.jpg

Erg ver standing om je tomtom ook open en bloot te leggen, is dan ook vragen om

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

sterkte en gecondoleerd

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

hahaha 15 jaar en nu al zo bijdehand hier goed zo laat je niet gek maken op dbb :roflol:

Ze is nog te jong voor jou opa

vandaag rond middernacht de straten afgeschuimd op zoek naar een goede autoradio,dacht die gevonden te hebben in een leuk klein blauw autotje met grijze zetels. Maar integendeel ,t bleek maar ouwe prul te zijn,heb dan maar de tomtom meegenomen gehad.Trieste buit maarja...live goes on.

Erg ver standing om je tomtom ook open en bloot te leggen, is dan ook vragen om

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

Ze is nog te jong voor jou opa

Nee kneus die Tomtom lag in het dashboardkasje en alle kabels en het zuignapje lag daarin. Zelfs het aanstekerdopje zat er gewoon in. Je kon helemaal niet zien dat er een TomTom in die auto was.

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

vandaag rond middernacht de straten afgeschuimd op zoek naar een goede autoradio,dacht die gevonden te hebben in een leuk klein blauw autotje met grijze zetels. Maar integendeel ,t bleek maar ouwe prul te zijn,heb dan maar de tomtom meegenomen gehad.Trieste buit maarja...live goes on.

Ben je kleurenblind?

ohja,nog vergeten te melden,kwam er nog zo'n mager mannetje met een stokje naar buiten gerend. Ik dacht dat hem wou kaarten met me,ben maar gewoon doorgelopen en heb hem genegeerd.

2e2e74m.jpg

Ze zouden zulke dingen niet eens moeten verzekeren :o gewoon dom als je spullen in de auto laat liggen.

Nee kneus die Tomtom lag in het dashboardkasje en alle kabels en het zuignapje lag daarin. Zelfs het aanstekerdopje zat er gewoon in. Je kon helemaal niet zien dat er een TomTom in die auto was.

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Ben je kleurenblind?

Dan is het nog steeds dom dat je je TomTom in de auto laat liggen, ik hoop dat je niet verzekerd bent. Misschien leren mensen het dan nog eens een keer

Auto strt niet :(

Denk accu.

Ff wachten tot buur wakker is en ff kabels lenen

Direct nieuwe accu halen.

Daar gaat mijn training :(

Dan is het nog steeds dom dat je je TomTom in de auto laat liggen, ik hoop dat je niet verzekerd bent. Misschien leren mensen het dan nog eens een keer
Komop zeg, net alsof het een godsvermogen kost, navigatie heb je vaak al voor een paar tientjes. Dagje shoppen (of zelfs alleen even goed boodschappen doen) en er ligt al snel meer waarde in je auto.

Ik heb hem niet eens in het kastje liggen maar gewoon op de grond. Gebruik dat ding elke dag, ga echt niet elke keer alles loskoppelen en meenemen en overal aan denken. Wordt ie gestolen dan heb ik gewoon pech en haal ik weer een nieuwe...

Komop zeg, net alsof het een godsvermogen kost, navigatie heb je vaak al voor een paar tientjes. Dagje shoppen (of zelfs alleen even goed boodschappen doen) en er ligt al snel meer waarde in je auto.

Keertje samen shoppen dan ? Dat jij een paar navigaties voor mij koopt.
Ik weet niet of bij jou het geld op je rug groeit, maar bij mij niet. En ik laat liever niet me navigatie weghalen

Ik leg m'n navigatiesysteem als ik hem gebruikt heb altijd onder de bestuurdersstoel en als ik weer thuis kom leg ik hem uit de auto.

Ik weet niet of bij jou het geld op je rug groeit, maar bij mij niet. En ik laat liever niet me navigatie weghalen

Ben je nou achterlijk of hoe zit het? Navigatie was helemaal niet zichtbaar, dus hij had niks kunnen doen om de inbraak te voorkomen.
En denk dat dat raam vervelender is dan je navigatie

• Like
Waarderingen: YOGI
Ben je nou achterlijk of hoe zit het? Navigatie was helemaal niet zichtbaar, dus hij had niks kunnen doen om de inbraak te voorkomen.
En denk dat dat raam vervelender is dan je navigatie

Ja ik ben achterlijk, en nu ?
Edit: ik ga met jou geen discussie aan

Tenzij boeven tegenwoordig x-ray vision gebruiken, zie ik ook niet in hoe Yogi dit had kunnen voorkomen.

• Like
Waarderingen: YOGI
Zeg ik dat dan? Maar hoe duurder het is, hoe groter de verleiding is om er een raampje voor in te tikken. Toen ze net op de markt kwamen, begonnen de prijzen pas bij €300. Nu heb je onder de €100 volop keus, en kan je zelfs rond de €50 een leuke navigatie halen.

Valt haar niets te verwijten, dus ik vind het een beetje idioot dat je doet alsof zij het op zich af heeft geroepen ;) Al helemaal omdat ze het netjes heeft opgeruimd.

Terug
Naar boven