MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

polsblessure:( mp & db shoulderpress zit er even niet meer in
rest lukt gelukkig wel
:( know dat feel
Al is het bij mij bijna over

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Broodje mexicano met bickysaus
Portie bitterballen
2 franchipanes
4 bollen australian ice cream(smaken creme brulee, pistache, citroen & mango)

Heb wel netjes m'n kwarkje op

Hahaha doe je goed! Je bent dus nog dikker aan het worden? :trollface:

Ik dacht dat het eindelijk wat beter ging met m'n rugblessure, nu al weer een paar uur pijn :(

474aae8fe337f7e8f8c98838ab21056a49e4e299a604f10a55963ba54d03cd7d.jpg

australian mango:oijs
hnnnnnnnnnnnnng

liespijn tijdens eerste set en moeten legpressen als een f**got ipv squatten als een alpha :(

Ik zeg dat ik Pfeiffer heb en kijk die discussie :roflol:
Vergeet niet dat Pfeiffer niet meteen gelijk staat aan zoenen. En vind dat iedereen zelf mag bepalen op welke leeftijd hij/zij coïtus heeft. Ieder z'n eigen keus.

Ik zeg dat ik Pfeiffer heb en kijk die discussie :roflol:
Vergeet niet dat Pfeiffer niet meteen gelijk staat aan zoenen. En vind dat iedereen zelf mag bepalen op welke leeftijd hij/zij coïtus heeft. Ieder z'n eigen keus.

Ik ben 25 en nog maagd. Is dat normaal of

Ik ben 25 en nog maagd. Is dat normaal of
Beste Rob, ik had al zo'n vermoeden maar je hoeft je niet te schamen. Je bent vast niet de enige! Probeer kennis op te doen in het PUA topic. Ga zo vaak mogelijk uit, en blijf vooral jezelf. Succes en laat maar weten wanneer het is gelukt.

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.

Akward as ****.

Net naar iemand men hand opgestoken die ik dacht te kennen. Blijft me raar aankijken.. ikke roepen .. blijft me raar aankijken.. ik merk dat ik die persoon totaal niet ken en stap dan maar door.

Akward as ****.

jezelf gewoon voorstellen dan :roflol:

Terug
Naar boven