Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

een zuignap vlek kun je geen ruk aan doen, zie je wss zelf niet
Action heeft van die goedkope ramendoekjes waarmee je het snel en streeploos weghaalt. Werkt prima :)

Neemt niet weg dat ik het onzinnig blijf vinden. Een flinke boodschappentas oid kan al snel van meer waarde zijn. Maargoed, ik kan me voorstellen dat iemand paniekeriger doet als diegene in een achterbuurt oid woont

niet de juiste:o

Nee joh, die is enorm waardevol voor degene die het inslaat, waardoor de verleiding heel groot is om het te doen.

Zucht.

Nee maar andere mensen moeten wel voor jouw stupiditeit betalen.

Ze slaan voor 10 euro al een raam in dus gewoon niets in je auto laten liggen :o

En ik neem aan dat je je boodschappen of zooi die je gekocht hebt niet een nacht in de auto laat liggen?

Nee maar andere mensen moeten wel voor jouw stupiditeit betalen.

Ze slaan voor 10 euro al een raam in dus gewoon niets in je auto laten liggen :o

En ik neem aan dat je je boodschappen of zooi die je gekocht hebt niet een nacht in de auto laat liggen?

doe ik altijd, anders moet ik 3 keer lopen die dag:roflol:

Je weet dat ze dat wel doen? :roflol:

srs :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Ach bij jou denken ze toch dat er niks in zit omdat t nog bij de winkel ligt
:trollface:

Stuur eruit bedoel je? Geloof ik best, maar die kans is niet zo groot op een centrale plek met grotere pakkans. Kost wat meer tijd natuurlijk.

Nee. Maar ik ga vaak genoeg boodschappen doen voor het trainen, of nog even naar andere winkels oid toe.

Ja maar overdag stelen ze bijna nooit dingen uit auto's of je moet m ergens in een pauper wijk in een steegje zetten.

Daarnaast ben ik nog nooit een junk tegen gekomen die zei: ewa boodschappen kopen?

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Stuur eruit bedoel je? Geloof ik best, maar die kans is niet zo groot op een centrale plek met grotere pakkans. Kost wat meer tijd natuurlijk.

Valt tegen hoor, gewoon in een woonwijk midden in de nacht complete middenconsoles er uit gehaald..

Als je handig bent heb je dat binnen een paar minuten er uit. Kans dat je gepakt wordt is nog kleiner dan de kans dat je langer dan 1 dag vast zit dus een risico dat veel mensen wel nemen.

Mensen die dit tuig gaan verdedigen met de meest achterlijke toelichtingen..

"Had je ze maar geen aanleiding moeten geven om het raampje in te tikken"

Dan kun je ook wel een willekeurig huis in het gooi leeghalen onder het motto "Eigen schuld, had je mij maar geen aanleiding moeten geven om die mooie spullen uit jouw huis te roven"

Dan kun je ook wel een willekeurig huis in het gooi leeghalen onder het motto "Eigen schuld, had je mij maar geen aanleiding moeten geven om die mooie spullen uit jouw huis te roven"

Pls t is niet tuig verdedigen

T is meer er op wijzen dat je t ook had kunnen voorkomen.

Voorkomen is beter dan genezen, 95% van de diefstallen zijn gelegenheidsdiefstallen.

Daarnaast hebben wij een alarm installatie en zijn onze ramen bombestendig en minimaal 30 minuten penetratie bestendig en zitten er dubbele sloten met pinnen in de deuren. Zoals ik al zei: voorkomen is beter dan genezen.

Pls t is niet tuig verdedigen

T is meer er op wijzen dat je t ook had kunnen voorkomen.

Voorkomen is beter dan genezen, 95% van de diefstallen zijn gelegenheidsdiefstallen.

Daarnaast hebben wij een alarm installatie en zijn onze ramen bombestendig en minimaal 30 minuten penetratie bestendig en zitten er dubbele sloten met pinnen in de deuren. Zoals ik al zei: voorkomen is beter dan genezen.

en je kontgat?

Mensen die chrisje nog niet op ignore hebben staan

Zucht

Ja maar overdag stelen ze bijna nooit dingen uit auto's of je moet m ergens in een pauper wijk in een steegje zetten.

Daarnaast ben ik nog nooit een junk tegen gekomen die zei: ewa boodschappen kopen?

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Valt tegen hoor, gewoon in een woonwijk midden in de nacht complete middenconsoles er uit gehaald..

Als je handig bent heb je dat binnen een paar minuten er uit. Kans dat je gepakt wordt is nog kleiner dan de kans dat je langer dan 1 dag vast zit dus een risico dat veel mensen wel nemen.

DIt, ze zin ook erg fan van de ingebouwde nagivatie in de auto van mijn pa. HIj heeft dan nog geluk gehad, maar ze worden regelmatig gejat.

Terug
Naar boven