Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

http://www.google.nl/#q=gmail+email+blokkeren

Bij gmail niet. Misschien kun je wel instellen dat het naar 1 of andere map verplaatst wordt die speciaal voor hem is zodat je die zonder problemen kunt legen?

Hmmm of toch wel?
http://www.pepermunt.net/e-mail/mail-blokkeren.html
Ja, dat is gewoon spam, toch?
Nou ja, ik laat het anders wel gewoon in de spam. Scheelt ook alweer, en is makkelijker. Op de telefoon is het makkelijker om iemand compleet te blokkeren haha

Nou ja, ik laat het anders wel gewoon in de spam. Scheelt ook alweer, en is makkelijker. Op de telefoon is het makkelijker om iemand compleet te blokkeren haha

even uit interesse...wat wil die trainer precies van je? iets aansmeren of daten? :D

Geen probleem schatje, en laat je niet van de wijs brengen door de forumtrolls. Mijn gevoelens voor jou zijn zo echt als me blauwe oog en me 5 hechtingen en me quasimodo ruggetje.

even uit interesse...wat wil die trainer precies van je? iets aansmeren of daten? :D
Ik ga hier mn gal niet spuwen, sorry ;)

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Geen probleem schatje, en laat je niet van de wijs brengen door de forumtrolls. Mijn gevoelens voor jou zijn zo echt als me blauwe oog en me 5 hechtingen en me quasimodo ruggetje.
Uuuuhh,... help?

:o

Ik had mn prins op het witte paard heel anders voorgesteld :(

IMG_8594.jpg

Ik zie ons wel oud worden samen!

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Zielig voor het paard als er monster als osivono op zit :roflol:

In real life had ik nu een paar stompen te pakken

Zielig voor het paard als er monster als osivono op zit :roflol:
Ach nee, een Shire kan nog wel een zwaardere kerel hebben :D

article-1101939-02DDD648000005DC-231_468x417.jpg

article-1101939-02E56535000005DC-858_468x370.jpg

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

IMG_8594.jpg

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Wil je daarmee zeggen dat het leven bij jou op rolletjes gaat?

wat een monster

Ach nee, een Shire kan nog wel een zwaardere kerel hebben :D

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Wil je daarmee zeggen dat het leven bij jou op rolletjes gaat?

Zullen we een kamer nemen? Ik heb het gevoel dat er anderen meelezen omg

**** me verslapen! Moet met 10 min op werk zijn! Gelukkig nog net de bus gehaald. Dus de schade valt mee.

**** me verslapen! Moet met 10 min op werk zijn! Gelukkig nog net de bus gehaald. Dus de schade valt mee.

Wat dacht jij, ik ben bijna te laat, laat ik dat snel nog op DBB zetten !

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knappe gozer ben je, of ben je dat niet op je foto ?

Terug
Naar boven