AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb je ook een Bokt-account dan? :D Wat is dat toch met vrouwen en paarden?

Stiekem houden vrouwen van grote, gespierde wezens, maar omdat de maatschappij soort van neerkijkt op gespierde mannen vullen ze dat maar aan met paarden. :o

Niet paardrijden is beta

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:29 ----------

bowers-wilkins-805d-maserati-edition.jpg

4500 per stuk :fuu:

Zijn net zo duur als de vloerstaanders alleen geen ruimte daar voor :sad:

Ik vind het wel mooi :o nja ligt er wel aan wat voor stijl je huis is. Als je woning vol troep staat dan staan deze er niet mooi, maar in een strakke woonkamer met weinig tot geen troep zullen ze best mooi staan.

OT: slechte wifi verbinding hier thuis -.-'

Neeeeee, omdat dit:
http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4

Er is weinig prinses-achtigs aan een grote Shire of andere lomp grote paardenrassen. Ik vind ze gewoon mooi.
Die kleine Shetlanders zijn veel koppiger, en juist de Arabieren zijn temperamentvol. Vaak zijn die grote rassen (net als bij veel honden) wat slomer en sulliger

Je bedoelt dat er meer van dat soort huge ass mofo soorten rondlopen? Ook in Nederland?

Ik ben ook niet van de paarden, vertrouw ze niet helemaal :P Ik houd het wel bij honden (en katten).

Jou mag ik wel! Ook al vind ik katten ook eng :o Honden zijn wel tof.

Ook het eerste wat bij me op kwam :o Geluid zal vast goed zijn (geen verstand van) maar het ziet er niet uit.

Mwaa de vloerstaanders in normale kleur zijn goedkoper en geven stuk beter geluid.

Nadeel is alleen dat Nijmegen geen inschrijven vanaf 16 had maar aan begin van jaar pas mag inschrijven, daardoor kom ik straks in zo'n k*t kamer waar je keuken moet delen.

Heb serieus overwogen om een complete 800 serie surround systeem aan te schaffen omdat ik geen 4k tv meer wil kopen omdat ik geen verschil zie :o . Alleen ik zie t zo gebeuren dat Mohammed er opeens vandoor gaat met 15k aan speakers omdat die gangen vaak niet goed af te sluiten zijn. :roflol:

Mwaa de vloerstaanders in normale kleur zijn goedkoper en geven stuk beter geluid.

Nadeel is alleen dat Nijmegen geen inschrijven vanaf 16 had maar aan begin van jaar pas mag inschrijven, daardoor kom ik straks in zo'n k*t kamer waar je keuken moet delen.

Heb serieus overwogen om een complete 800 serie surround systeem aan te schaffen omdat ik geen 4k tv meer wil kopen omdat ik geen verschil zie :o . Alleen ik zie t zo gebeuren dat Mohammed er opeens vandoor gaat met 15k aan speakers omdat die gangen vaak niet goed af te sluiten zijn. :roflol:

hoe pay je dat dan? Ouders?

Je bedoelt dat er meer van dat soort huge ass mofo soorten rondlopen? Ook in Nederland?

Jou mag ik wel! Ook al vind ik katten ook eng :o Honden zijn wel tof.

Ben dol op honden. M'n ouders hebben een Duitse herder. Echt een lieverd. Behalve als je bepaalde commando's geeft, dan is ze wat minder lief :D

Ben dol op honden. M'n ouders hebben een Duitse herder. Echt een lieverd. Behalve als je bepaalde commando's geeft, dan is ze wat minder lief :D

Hehe politiehonden training gehad ofzo? :P Zelf een rotweiller gehad en opgegroeid met Bouviers. Heb niks met die kleine beftekkels.

Had Mac mini besteld bij media markt

Krijg ik melding dat die toch uitverkocht was

Dus ik mailtje sturen dat ik wel mijn Mac mini wil

Mag ik m maandag voor 120 euro meer alsnog kopen.

koken duurde weer een eeuwigheid

ben me ook naarstig aan het afvragen hoe die lui gaan reageren morgen op stage, als ik daar op m'n eerste dag aankom met m'n pasta en rijst :roflol:

Terug
Naar boven