MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me neither, snap niet dat vrouwen die dingen leuk vinden.

Opzich een paard is niet zo eng als ze goed opgevoed zijn zeg maar, maar ik persoonlijk heb toch ook liever een pony om te aaien of om eten te geven.
Ik denk dat vrouwen paarden zo leuk vinden omdat ze dat prinsessen verhaal beetje in zich naar boven krijgen.

Opzich een paard is niet zo eng als ze goed opgevoed zijn zeg maar, maar ik persoonlijk heb toch ook liever een pony om te aaien of om eten te geven.
Ik denk dat vrouwen paarden zo leuk vinden omdat ze dat prinsessen verhaal beetje in zich naar boven krijgen.

En het feit dat je gillend klaar kunt komen als je er op zit.

Met zulke posts is dat gebash niet zo gek :o

Me neither, snap niet dat vrouwen die dingen leuk vinden.

ken iemand met een politiepaard die ze verzorgd...vind ze leuk als ik dan mee kom. Maar dat beest is zo ****ing groot en ´´ondeugend´´ zoals zij het noemt. No thanks, volgens mij mag ie me niet :D

Paardenmeisjes zijn controle freaks, ze houden niet voor niets zo'n groot beest in bedwang.

Geen toestemming meer tot bepaalde FB functies, thanks FB :roflol:

obsessieve krengen zijn het vaak, draait puur en alleen om dat k*t dier

"Van die vrouwen die paardrijden, altijd ****ed up. Dat beest komt altijd op de eerste plaats, ze hebben een zadelreet en stinken naar paardenstal. Nooit aan beginnen." - DoubleCheese

Neeeeee, omdat dit:
http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4

Er is weinig prinses-achtigs aan een grote Shire of andere lomp grote paardenrassen. Ik vind ze gewoon mooi.
Die kleine Shetlanders zijn veel koppiger, en juist de Arabieren zijn temperamentvol. Vaak zijn die grote rassen (net als bij veel honden) wat slomer en sulliger

Terug
Naar boven