Ach nee, een Shire kan nog wel een zwaardere kerel hebben
Wtf, is dat photoshopped of een echt paard? Kvind die gewone in de wei al eng, laat staan zo'n half mammoetpaard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach nee, een Shire kan nog wel een zwaardere kerel hebben
Wtf, is dat photoshopped of een echt paard? Kvind die gewone in de wei al eng, laat staan zo'n half mammoetpaard.

Vind je dat nou normaal?
En ik wil het hier voorlopig even bij laten.
Me neither, snap niet dat vrouwen die dingen leuk vinden.
Opzich een paard is niet zo eng als ze goed opgevoed zijn zeg maar, maar ik persoonlijk heb toch ook liever een pony om te aaien of om eten te geven.
Ik denk dat vrouwen paarden zo leuk vinden omdat ze dat prinsessen verhaal beetje in zich naar boven krijgen.
Opzich een paard is niet zo eng als ze goed opgevoed zijn zeg maar, maar ik persoonlijk heb toch ook liever een pony om te aaien of om eten te geven.
Ik denk dat vrouwen paarden zo leuk vinden omdat ze dat prinsessen verhaal beetje in zich naar boven krijgen.

Omdat BHC.Me neither, snap niet dat vrouwen die dingen leuk vinden.
Me neither, snap niet dat vrouwen die dingen leuk vinden.

Paardenmeisjes zijn controle freaks, ze houden niet voor niets zo'n groot beest in bedwang.
(of in Angelus termen: f**gots
)Paardenmeisjes zijn controle freaks, ze houden niet voor niets zo'n groot beest in bedwang.
obsessieve krengen zijn het vaak, draait puur en alleen om dat k*t dier
Neeeeee, omdat dit:Opzich een paard is niet zo eng als ze goed opgevoed zijn zeg maar, maar ik persoonlijk heb toch ook liever een pony om te aaien of om eten te geven.
Neeeeee, omdat dit:
http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4
Er is weinig prinses-achtigs aan een grote Shire of andere lomp grote paardenrassen. Ik vind ze gewoon mooi.
Die kleine Shetlanders zijn veel koppiger, en juist de Arabieren zijn temperamentvol. Vaak zijn die grote rassen (net als bij veel honden) wat slomer en sulliger
Hallooooooo ik ben 1 van de weinigen die nog lief tegen je doet, moet je zuinig op zijn