XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik rij naar huis van mijn werk vandaag waar je max 80 km mag kom ik op een kruising waar ik voorrang heb
zie van rechts een lesauto aan komen rijden .. dafuq wat denk je 20 meter voor mij zet hij em er zo voor
ik vol in mijn ankers scheelt echt gewoon 2 meter zat ik er bovenop gaat die gek vervolgens 45 km rijden waar je 80 mag.

en die instructeur gebaren maken naar mij verderop moest hij stoppen om rechts te gaan ik raam open heb hem helemaal verrot gescholden naam van rijschool en kenteken opgeschreven foto. gemaakt die krijgt een mooie mail op zijn werk morgen instructeur wat een mong**l moet goede voorbeeld geven

Toch maar weer ON gegaan?

ik rij naar huis van mijn werk vandaag waar je max 80 km mag kom ik op een kruising waar ik voorrang heb
zie van rechts een lesauto aan komen rijden .. dafuq wat denk je 20 meter voor mij zet hij em er zo voor
ik vol in mijn ankers scheelt echt gewoon 2 meter zat ik er bovenop gaat die gek vervolgens 45 km rijden waar je 80 mag.

en die instructeur gebaren maken naar mij verderop moest hij stoppen om rechts te gaan ik raam open heb hem helemaal verrot gescholden naam van rijschool en kenteken opgeschreven foto. gemaakt die krijgt een mooie mail op zijn werk morgen instructeur wat een mong**l moet goede voorbeeld geven

Groot gelijk opa! Had ik ook gedaan.

Compensatiehond inplaats van compensatie-auto :p en klopt. Een hele hoop mensen zijn niet geschikt om een huisdier te nemen, denken niet na over de kosten, de ruimte of hoeveel tijd je kwijt bent aan een hond.

Zelfde met kinderen, oogkleppen op en jezelf wijs maken dat je een fantastische ouder bent!

Flappy bird. Smijt nog net niet me telefoon tegen de muur.

Na een jaar onbekend te zijn flappy bird fans overal

Hoe ver zijn jullie gekomen?

Brb flappy bird downloaden.

Sounds like fun!

Ik doe niet mee :mad:

Wat een triest bloedspel, bak er ook helemaal niks van.

duurt wel ff om beetje in te komen soms gaat ie wel

well ****, er gaat steeds meer verschil zitten tussen mijn linker en rechterarm, rechts is ruim 2cm groter, en ze zijn al niet zo heel groot dus is echt duidelijk verschil te zien..

26 gehaald met flappy bird :p

In voordat mensen je gaan aanraden om voortaan met links te rukken.

vanochtend 100gr pea protein genomen in een shake... dat was niet zo slim

Terug
Naar boven