AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik zeg dat ik het k*t vind dat ik niet meer kan squatten, jij quote die post en zegt dat ik ff moet gaan kijken hoe jij 150+kg zit te squatten voor reps.

Waar leid jij af dat de ''intentie'' het uitlokken van een reactie was?
Misschien wou ik gewoon mijn training met anderen delen?

sociale conventie;)

uiteraard geen sprake van 100% zekerheid, vandaar de 'waarschijnlijk' in mijn post. Opletten schat:kiss:

Je vorige posts laten nochtans anders uitschijnen:

Ze zijn trouwens allemaal op Angelus gericht, wat je 'training delen met anderen' overbodig maakt. Tenzij je met 'anderen' specifiek Angelus bedoelt :scratch:

Kijk even in het wat maakte je dag vandaag goed topic :) Angelus :)

We weten beiden dat je al (stiekem) heb gekeken:) Angelus:)

helemaal niet, als ''informatie-freak'' heb jij geen keus dan alsnog stiekem te kijken.

je spreekt jezelf nu zelfs tegen.

Ze zijn trouwens allemaal op Angelus gericht, wat je 'training delen met anderen' overbodig maakt. Tenzij je met 'anderen' specifiek Angelus bedoelt :scratch:

circumstantial evidence noemen ze dat sayer:)

helemaal niet

''onder anderen Angelus'' valt er in principe ook onder.

Wat een gejank weer zeg.

voorlopig ben jij degene die loopt te janken , elk topic weer pffffffffffffffffffffffffffff. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Word zoveel gequote op dit forum dat negeren weinig zin heeft. Zie de posts van chrisje ook nog veel te veel voorbij komen.

Dit klopt dan weer als een bus...

Word zoveel gequote op dit forum dat negeren weinig zin heeft. Zie de posts van chrisje ook nog veel te veel voorbij komen.

waarom niet wegblijven van dbb? als je mijn posts irritant vindt dan is dat al 90% van de content in allerlei dat je niet aanstaat:roflol:

Weer ruzie met je stiefpa?:dunno:

inb4 goed geheugen.
Inb4 ziek geheugen hoody
Is gelukkig al van die vent af, gat in de lucht gesprongen, maar bedankt voor de bezorgdheid.

OO hij heeft een stiefpa , dat zegt werkelijk genoeg...
vind ik u´m nog zielig ook...
Je bent 41 en je woont bij je ouders, wie is er nou zielig?:roflol:

lees mn [Link niet meer beschikbaar]
Haha, nasty ****er. Nice try :D

Je bent 41 en je woont bij je ouders, wie is er nou zielig?:roflol:

:D

Ik ben 40 PotGod%#%@#$^:mad:
MAAR IK HEB DIT NOOIT VERBORGEN GEHOUDEN EN IK HEB EEN HELE GOEDE REDEN ..

aAARGHHH sorry capslock...
maar eigenlijk vind ik je helemaal niet zo beroerd om heel eerlijk te zijn :o
maar zou je me niet meer voor alles en nog wat willen uitmaken ? alvast bedankt...

Goed , ik ga weer verder....

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Reported.

Terug
Naar boven