XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Had Mac mini besteld bij media markt

Krijg ik melding dat die toch uitverkocht was

Dus ik mailtje sturen dat ik wel mijn Mac mini wil

Mag ik m maandag voor 120 euro meer alsnog kopen.

Dus, de Mac mini is uitverkocht, maar als je 120 euro meer betaalt, kan je hem maandag alsnog kopen?
Wut?

Heb half jaar geleden Audi verkocht, wilde van dat geld wat nieuws kopen waar ik blijvend wat aan had. Zat eerst aan 4k tv/beamer te denken maar zie geen verschil t.o.v. Full HD behalve als ik mijn hoofd half in de tv druk :o

Mijn ouders kopen alleen dingen als t echt nodig is, die zitten nog met een crt scherm beneden :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Dus, de Mac mini is uitverkocht, maar als je 120 euro meer betaalt, kan je hem maandag alsnog kopen?
Wut?

Ja ze hebben maar een beperkt aantal voor die btw actie, is gewoon een slechte promotie stunt waar mensen voor goed spul komen wat dan uitverkocht is en dan smeren ze 3e rangs dingen aan.

Had met credit card besteld dus was nog niks afgeschreven.

Wilde er 1 kopen om als schadepost aan te dragen bij rechtszaak (omdat laptop ingenomen is) alleen wilde geen nieuwe laptop kopen en Mac mini die ik heb is nog prima dus wilde niet volle mep betalen :o en iMac hoef ik niet.

Heb half jaar geleden Audi verkocht, wilde van dat geld wat nieuws kopen waar ik blijvend wat aan had. Zat eerst aan 4k tv/beamer te denken maar zie geen verschil t.o.v. Full HD behalve als ik mijn hoofd half in de tv druk :o

Mijn ouders kopen alleen dingen als t echt nodig is, die zitten nog met een crt scherm beneden :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Ja ze hebben maar een beperkt aantal voor die btw actie, is gewoon een slechte promotie stunt waar mensen voor goed spul komen wat dan uitverkocht is en dan smeren ze 3e rangs dingen aan.

Had met credit card besteld dus was nog niks afgeschreven.

Wilde er 1 kopen om als schadepost aan te dragen bij rechtszaak (omdat laptop ingenomen is) alleen wilde geen nieuwe laptop kopen en Mac mini die ik heb is nog prima dus wilde niet volle mep betalen :o en iMac hoef ik niet.

Ooh op die manier. Best slecht ja, het lijkt mij dat als je al hebt besteld dat ze je dan alsnog een geven met de korting..

is iemand anders die k*t verhalen van die x yxyx xxz nooit beu?

die gast loopt alleen maar te raaskallen

Schijnbaar niet :roflol:

Nouja volgens geruchten komt deze maand nieuwe Mac mini uit dus ik ga me er niet druk om maken.

Dus je koopt eerst de oude nog even waar je voor 120 euro mee genaaid bent om over letterlijk enkele dagen de nieuwe ook weer voor de volle mep te kopen? Als je niet weet wat je met je geld moet doen, zoek ff een goede Norditropin supplier en sponsor mij maar voor een jaartje. 10 iu ED graag :)

Dus je koopt eerst de oude nog even waar je voor 120 euro mee genaaid bent om over letterlijk enkele dagen de nieuwe ook weer voor de volle mep te kopen? Als je niet weet wat je met je geld moet doen, zoek ff een goede Norditropin supplier en sponsor mij maar voor een jaartje. 10 iu ED graag :)

Nee, ik kan m voor 120 meer kopen,

Ik wacht wel op de nieuwe, ben niet gek :o

En die koop ik dan al helemaal niet bij de mediamarkt

Meh.
vissenkbak is smerig , moet ik wat aan doen...

Laatst bewerkt:
Die skimwords bullshit is irritant. Doe er iets aan T :mad:

Edit: nvm heb het al geblokkeerd

heb de hele dag al een branderige diaree gevoel in me kont maar wil niet naar de wc..
(inb4 hooms opmerking)

Hehe politiehonden training gehad ofzo? :P Zelf een rotweiller gehad en opgegroeid met Bouviers. Heb niks met die kleine beftekkels.

Als je een hond over een schutting kan schoppen is het geen hond. Maar dat is mijn bescheiden mening. Nee geen politietraining, gewoon van jongs af aan getraind bij een kringgroep. Dan wordt behalve speuren en appèl ook pakwerk aangeleerd (hap hap bij een man in pak :p)

Als je een hond over een schutting kan schoppen is het geen hond. Maar dat is mijn bescheiden mening. Nee geen politietraining, gewoon van jongs af aan getraind bij een kringgroep. Dan wordt behalve speuren en appèl ook pakwerk aangeleerd (hap hap bij een man in pak :p)

Wat een onzin zeg, ik heb het idee dat mensen die dit zeggen zelfs een grote hond zouden nemen als ze in een klein klote huisje zouden wonen.

Nog steeds ****ed up ritme.
Morgen maar weer eens naar school toe

Elke nacht rare dromen en veels te vroeg wakker :(

Elke godganse ochtend dezelfde collega horen zeiken dat het hier warm is, benauwd is en stinkt.. :headbang:

Terug
Naar boven