XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ben 40 PotGod%#%@#$^:mad:
MAAR IK HEB DIT NOOIT VERBORGEN GEHOUDEN EN IK HEB EEN HELE GOEDE REDEN ..

aAARGHHH sorry capslock...
maar eigenlijk vind ik je helemaal niet zo beroerd om heel eerlijk te zijn :o
maar zou je me niet meer voor alles en nog wat willen uitmaken ? alvast bedankt...

Goed , ik ga weer verder....

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Reported.

Heel leuk Ray(mond)
Reported, waarvoor dat ? En had jij mij niet op de negeerlijst staan ?
Volgens mij is het niet toegestaan om de reportfunctie te misbruiken bro ;)

Stefan heeft ons alweer verlaten. :(

PHP wat net niet wilt werken :mad:

Jesus Christus zeg, weten jullie nog manieren om je blaas net voor het slapen gaan te legen ?
Elke nacht word ik paar keer Wakker om te pissen.
Degene die weet krijgt heel veel karma

MInder drinken voordat je gaat slapen?

MInder drinken voordat je gaat slapen?

Hmm, ja zou ook een optie zijn. Ik ga altijd 'S avonds trainen. Drink dan best veel water weg. Maar heb eigenlijk nooit last van gehad dat ik dan 'S nachts wakker word.
Pas sinds kort word ik echt elke nacht precies om 6 uur wakker om te plassen

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

probeer andere dan, kan het ook door komen

Ja maar heb deze al maanden lang en het probleem is pas echt sinds een week

dan niet zeiken :trollface:

Ik kom vanavond om kwart voor 10 bij de sportschool aan om nog een uurtje te gaan trainen.
Heeft Ado Den Haag met 3-0 verloren en is alles afgesloten bij het stadion omdat er problemen met supporters zijn (ik train in het stadion). Sta je 20 meter van de sportschool begint je pre workoutje in te werken en vertelt de agent dat je er niet heen mag:mad:.

K*t voetbal.

Ik weet niet meer precies waarom het was, volgens mij iets met dat sommige kwark meer vocht afdrijft, kan dat?
Ikzelf merkte het heel goed, ik at altijd 1 soort kwark, nergens last van. Stapte over op een ander (andere winkel ging ik kopen) en midden in de nacht áltijd wakker omdat ik naar de wc moest. Dus weer overgegaan op andere kwark, nergens meer last van.
Ik dacht dus dat het iets met meer vochtafdrijving te maken had, hopelijk kan iemand het bevestigen.

Too vroeg

Jesus Christus zeg, weten jullie nog manieren om je blaas net voor het slapen gaan te legen ?
Elke nacht word ik paar keer Wakker om te pissen.
Degene die weet krijgt heel veel karma

Doe anders wat zout in je kwark, zout zorgt ervoor dat je vocht vasthoud ipv afdrijft.

Terug
Naar boven