AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja echt k*t en normaal let is altijd heel goed op maar had nu haast en dit was een open source programma dus ik verwachte dat het gewoon goed was maar niet dus, voortaan ook in alle haast goed lezen welke rommel hij mee wilt installeren :o

Haha ja inderdaad :roflol: Wel zo slim.

Zou kunnen aangezien ik nu 5kg bovenop mijn vorige max deed?

Juist met de EZ stang. Daarna met dumbells ging het helemaal niet meer.

Ook weleens last van gehad. Doe eens dumbbell preacher curls en rope curls, naar mijn idee ontzie je daar je polsen meer mee. Sindsdien ook geen last meer gehad, en na een tijd weer begonnen met ez bar preacher curls en nu gaat het beter.

GODVERDETERINGTYFUSJEZUSFEAF-203R920RJ20F23049FG3409!$@#!%#fgewqgeq

Ik word echt schijt en schijt ziek van VGZ. Zit ik bij de fysio: "Je bent niet aanvullend verzekerd.", bel ik naar VGZ, hebben ze mijn aanvullende verzekering opgezegd. Blijkbaar had ik te laat betaald, terwijl ik allang een betalingsregeling heb getroffen, wat overigens ook 3 maanden, tientallen e-mails en telefoontjes kostte. Wordt mij net verteld dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik maar een klacht moet sturen.

Daar gaan we weer. Gaat goed met mijn bankrekening dankzij VGZ.

kom net mijn bestelling aan van body en fit denk ik ja alles zit erin, zit alles onder de cacao poeder :( pot is kapot ...

Ik word echt schijt en schijt ziek van VGZ. Zit ik bij de fysio: "Je bent niet aanvullend verzekerd.", bel ik naar VGZ, hebben ze mijn aanvullende verzekering opgezegd. Blijkbaar had ik te laat betaald, terwijl ik allang een betalingsregeling heb getroffen, wat overigens ook 3 maanden, tientallen e-mails en telefoontjes kostte. Wordt mij net verteld dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik maar een klacht moet sturen.

Met werk op de debiteurenafdeling in het ziekenhuis had ik altijd erg veel te stellen met vgz, doen erg moeilijk altijd.

Ook weleens last van gehad. Doe eens dumbbell preacher curls en rope curls, naar mijn idee ontzie je daar je polsen meer mee. Sindsdien ook geen last meer gehad, en na een tijd weer begonnen met ez bar preacher curls en nu gaat het beter.

Dan zal ik deze oefeningen eens opzoeken en in mijn schema plaatsen :)

Ah logisch, voelde je nog wel wat in je biceps als je de stang zo moest vasthouden?

Ja, die voelde ik goed.

Met werk op de debiteurenafdeling in het ziekenhuis had ik altijd erg veel te stellen met vgz, doen erg moeilijk altijd.

Ik heb van heel veel mensen gehoord dat VGZ waardeloos is, hoor maar zeer zelden iemand die positief is. Toevallig zijn dat ook de mensen die nooit iets mankeren, gewoon betalen en nooit contact met VGZ hebben (telefonisch dan wel door een declaratie).

ik heb jarenlang vgz gehad, maar ik ben er zo eentje die nooit iets heeft of ziek is dus ik heb eigenlijk geen klachten maar alsnog ben ik overgestapt naar een andere verzekeraar die mijn past, dus lekker weinig betalen maar ik ben bijna ook voor niks meer gedekt en heb mijn eigen risico drastisch veranderd.

ik heb jarenlang vgz gehad, maar ik ben er zo eentje die nooit iets heeft of ziek is dus ik heb eigenlijk geen klachten maar alsnog ben ik overgestapt naar een andere verzekeraar die mijn past, dus lekker weinig betalen maar ik ben bijna ook voor niks meer gedekt en heb mijn eigen risico drastisch veranderd.

Als je een keer wat hebt krijg je wel een heerlijke rekening voor je. Vind dat altijd een erg groot risico persoonlijk. Vooral als je ziet wat voor bedragen mensen moesten betalen in een dergelijke situatie met een hoog eigen risico.

ik wou het vorig jaar al doen, heb het toen niet gedaan en had achteraf spijt.

Weer een voorhoofdsholteontsteking :( weer een kuur

ben verdomme al 3 dagen aant wachten op die ****ing verzekeringsagent hier, bedrijf net over gegeven natuurlijk oude verzekerings agent is op pensioen.. :mad:

heb al 2 mails gestuurd met gegevens voor de offerte, vandaag alsook gebeld,
conclusie: Persoon in kwestie niet daar

als je een stel apen een bedrijf laat runnen, loopt het volgens mij nog NET iets vlotter..

Je mag toch 8 keer ofzo gewoon naar fysio in basis pakket? Of is dat er weer uit.

Terug
Naar boven