Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat gedeelte klinkt toch wel goed hoorDat ik waarschijnlijk me diploma dit jaar niet krijg en pas in feb kan beginnen met de opleiding die ik zoo graag wil gaan doen. Hoop het zoo dat ik hem dinsdag heb..
Anders een paar maanden niks anders dan train, eat and shit.

Door een stortbui fietsen, op de sportschool aankomen, omkleden en uitvinden dat je geen schoenen bij je hebt. Voor de zoveelste keer...![]()

Door een stortbui fietsen, op de sportschool aankomen, omkleden en uitvinden dat je geen schoenen bij je hebt. Voor de zoveelste keer...![]()

Fokkin Statistiek niet gehaald!! Dagen lang voor gestudeerd tot savonds laat, alle formules dr in gestompt, de voeding op orde gehad, 8 uur lang geslapen elke nacht. ALLE tentamens vanaf 2004 gemaakt en NIET gehaald...k*t k*t k*tZOOI!

Fokkin Statistiek niet gehaald!! Dagen lang voor gestudeerd tot savonds laat, alle formules dr in gestompt, de voeding op orde gehad, 8 uur lang geslapen elke nacht. ALLE tentamens vanaf 2004 gemaakt om te oefenen en deze herkansing NIET gehaald...k*t k*t k*tZOOI!

Damn mars.. best wel pauper om een foto van je biceps als msn plaatje te hebben brah![]()
Ok dan, als je er maar vrouwen mee scoort tochNiet haten brah..altijd nog beter dan een pic van m'n hoofd.