XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik waarschijnlijk me diploma dit jaar niet krijg en pas in feb kan beginnen met de opleiding die ik zoo graag wil gaan doen. Hoop het zoo dat ik hem dinsdag heb..:)

Anders een paar maanden niks anders dan train, eat and shit.

Laatst bewerkt:
Dat ik waarschijnlijk me diploma dit jaar niet krijg en pas in feb kan beginnen met de opleiding die ik zoo graag wil gaan doen. Hoop het zoo dat ik hem dinsdag heb..:)

Anders een paar maanden niks anders dan train, eat and shit.
dat gedeelte klinkt toch wel goed hoor
vooral die paar maanden :D

Extra mediabox gekregen van UPC, maar signaal is niet sterk genoeg voor zolder.

dat ik omin veel moet werken in de vakantie, 8 weken, 50 uur per week.

Door een stortbui fietsen, op de sportschool aankomen, omkleden en uitvinden dat je geen schoenen bij je hebt. Voor de zoveelste keer... :(

ik denk dat ik met virtualdj nog beter nummer kan maken.... srs

tumblr_lf8hf5Umek1qf8g5l.png

Dit:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:fa:

...

Het zou wel. :roflol:

Fokkin Statistiek niet gehaald!! Dagen lang voor gestudeerd tot savonds laat, alle formules dr in gestompt, de voeding op orde gehad, 8 uur lang geslapen elke nacht. ALLE tentamens vanaf 2004 gemaakt om te oefenen en deze herkansing NIET gehaald...k*t k*t k*tZOOI!

Fokkin Statistiek niet gehaald!! Dagen lang voor gestudeerd tot savonds laat, alle formules dr in gestompt, de voeding op orde gehad, 8 uur lang geslapen elke nacht. ALLE tentamens vanaf 2004 gemaakt en NIET gehaald...k*t k*t k*tZOOI!

1 week geleerd voor 1 toets en ook niet gehaald, I feel your pain bro:p

Fokkin Statistiek niet gehaald!! Dagen lang voor gestudeerd tot savonds laat, alle formules dr in gestompt, de voeding op orde gehad, 8 uur lang geslapen elke nacht. ALLE tentamens vanaf 2004 gemaakt om te oefenen en deze herkansing NIET gehaald...k*t k*t k*tZOOI!

Leeef met je mee ik vandaag te horen gekregen dat ik 54 heb gehaald. Kon heel dat boek gewoon uit me hoofd :(

Damn mars.. best wel pauper om een foto van je biceps als msn plaatje te hebben brah :P

Mijn moeder ging dus een pak voor me halen met schoentjes, ik zit thuis en krijg ik maat 45 schoenen terwijl ik 47 heb en een net geopereerde teen.
Come on now.....

Terug
Naar boven