Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gaat je depressie niet bevorderen bro.

Misschien niet nee. maar 30 euro uitgeven omvervolgens maar 20 min te trainen ook niet denk ik.

ik ben sinds een paar dagen weer begonnen met buiten te gaan hardlopen, en ik ga weer zwemmen oppakken. Op een of andere manier vnd i kde sfeer in gym's ff niet meer zo fijn. voel me redelijk opgelaten.

Thuis geen optie ?
maar geef je wel groot gelijk...

Misschien wel even kijken wat de mogelijkheden zijn.

Misschien niet nee. maar 30 euro uitgeven omvervolgens maar 20 min te trainen ook niet denk ik.

ik ben sinds een paar dagen weer begonnen met buiten te gaan hardlopen, en ik ga weer zwemmen oppakken.

Misschien wel even kijken wat de mogelijkheden zijn.

kan je werkelijk maar 20 minuten vrijmaken per week of heb je jezelf dat aangepraat? (hardlopen en zwemmen kost immers ook best veel tijd)

kan je werkelijk maar 20 minuten vrijmaken per week of heb je jezelf dat aangepraat? (hardlopen en zwemmen kost immers ook best veel tijd)
Ik houd het maar 20 min vol. gewoon geen voldoening meer etc. het lijkt wel alsof waneer ik sporten doe waarbij ik 'alleen' ben me veel fijner voel. in de gym voel ik me momenteel opgesloten / opgejaagd.

Ik houd het maar 20 min vol. gewoon geen voldoening meer etc. het lijkt wel alsof waneer ik sporten doe waarbij ik 'alleen' ben me veel fijner voel. in de gym voel ik me momenteel opgesloten / opgejaagd.

Oortjes in en lekker je eigen ding doen

koop wat AMT en pop elke dag 7,5mg en kijk als je je dan beter voelt :)

Oke, ik klik op het miley topic (:o), maar ik zie een gif en bedacht me dat ik vroeger altijd gifjes kon stoppen met mn esc knop. Nu niet meer.

Ik google t ff en zie een extensie voor chrome om precies dit te doen. Echter er staat dat deze extense/app kan: je gegevens op alle websites openen. What the hell betekent dat precies dan?

Geil

En als je dan filmpjes maakt van: A skinny girl dancing
dan is het ineens belachelijk want dat is niet leuk voor de dikkere mensen..

Ondanks dat toch respect dat ze dat met dat lichaam kan.

Waw, wat heeft iedereen toch tegen dikke mensen tegenwoordig.
Laat ons lekker met rust.

gewoon k*thumeur, en het ligt niet aan mij maar aan de rest van de wereld, zoiets.

****ing jeuk op m'n borst door 't scheren. Nog nooit last van gehad maar sodeju wat irritant.

Misschien nu wat meer gezweet? :o Kan het door komen.
Bodylotion kan wel wat helpen, als je dat hebt.

Dat heb ik niet :( Ga zo wel ff douchen, beetje aftershave erop na de tijd :p

echte mannen hebben borsthaar

Nee man, ik had echt zo'n vacht letterlijk op borst/buik. Scheer/trim alles, ook m'n legs en armen, ben echt een facking behaarde aap als ik dat niet doe, ziet er niet uit. Veel frisser zo.

Dat heb ik niet :( Ga zo wel ff douchen, beetje aftershave erop na de tijd :p

Nee man, ik had echt zo'n vacht letterlijk op borst/buik. Scheer/trim alles, ook m'n legs en armen, ben echt een facking behaarde aap als ik dat niet doe, ziet er niet uit. Veel frisser zo.

buik scheer ik ook wel. borst laatst nog geschoren, maar mét staat me veel beter vind ik zelf. in de zomer mss wel scheren, zie wel. armen en benen gaat me echt te ver :p

Loop teveel achter op voeding :o

buik scheer ik ook wel. borst laatst nog geschoren, maar mét staat me veel beter vind ik zelf. in de zomer mss wel scheren, zie wel. armen en benen gaat me echt te ver :p

Wacht maar tot je ON gaat :P Had 't zelfs op delen van m'n triceps/biceps, en dan niet donshaar maar serieus gewoon haar. Legs voelde inderdaad wel gay maar is toch wel een stuk beter, chicks diggen 't ook dus prima ;P

Terug
Naar boven