Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet ! beter mss zo voor de Nederlanders onder ons toch leuk dat taal verschil en beide dezelfde taal beheersen .

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Teamviewer.
Ben ik nu ITer?

Stop eens met blowen, dat kan een hoop schelen.

Nee, ik ken iemand die systeembeheerder is van een groot bedrijf. Soms moet hij midden in de nacht het systeem vanuit thuis overnemen omdat hij het dan moet fixen.
Als hij een n00b zou zijn geweest, zou hij dat niet kunnen. Hij heeft veel taken omtrent computers en systemen binnen dat bedrijf dus om systeembeheerders nu af te zeiken, vind ik erg onterecht.

Een van de vele remote control softwarepakken en anders heb je altijd nog ssh. So hardcore.

Weet je wat me nou leuk lijkt? Als alle systeembeheerders en ict-ers nu eens stoppen met werken.
Heel Nederland op z'n kop :roflol: En jullie maar lachen :D :D :D

of gewoon als een ekte ekte systeembeheerder een firewall met hierin RDP opengezet voor jou ip adres.

dat slowchat

OT: later trainen dan normaal, zal wel weer druk zijn zo :(

Kijk uit voor de stereotype oude vieze vuilnismannetjes en de genius ITers als je gaat

Wat een gezeik in dit topic zeg :p

Is het bij jou in de gym overdag druk? Ik ga normaal altijd Savonds en kan eindelijk een x overdag en ik hoop juist op rust. Ben benieuwd...

Nja, als je in de avond vergelijkt met overdag, dan is het rustig ja :D
In de avond is het bij ons te druk voor mij, alles bezet dus kan dan niet normaal mn schema volgen.
Normaal ga ik in de ochtend en dan zijn er vaak maximaal 3 in het krachtgedeelte. Rond de middag is dit meer omdat dan veel jongeren vrij zijn :rolleyes:

****tard-heid in dit topic de afgelopen pages enorm hoog

Nja, als je in de avond vergelijkt met overdag, dan is het rustig ja :D
In de avond is het bij ons te druk voor mij, alles bezet dus kan dan niet normaal mn schema volgen.
Normaal ga ik in de ochtend en dan zijn er vaak maximaal 3 in het krachtgedeelte. Rond de middag is dit meer omdat dan veel jongeren vrij zijn :rolleyes:

Hmm ja oke. Ja bij mij is het ook vaak belachelijk druk Savonds. Zeker afgelopen januari. Moest laatst eerst een kwartier op de loopband voor er iets vrij kwam. Op moment dat iemand wegging gelijk sprinter getrokken haha.

Hmm ja oke. Ja bij mij is het ook vaak belachelijk druk Savonds. Zeker afgelopen januari. Moest laatst eerst een kwartier op de loopband voor er iets vrij kwam. Op moment dat iemand wegging gelijk sprinter getrokken haha.

Haha ja dat is heel irritant :roflol: Ik ben heel blij dat ik in de ochtenden kan.

Terug
Naar boven