MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wacht maar tot je ON gaat :P Had 't zelfs op delen van m'n triceps/biceps, en dan niet donshaar maar serieus gewoon haar. Legs voelde inderdaad wel gay maar is toch wel een stuk beter, chicks diggen 't ook dus prima ;P

****ing king kong, das juist wel bruut imo :o

DBB is plots in het Engels ???

HI guys and girls...

Tatt zei hoi

LOL UPC weer is bezig,
ik schijn een bestelling gedaan te hebben die zo meteen geleverd word ???

Oo god dat word weer bellen met een nerd eerste klas...:mad:

Zodra je contract afloopt zou ik weggaan :) Dit schiet niet op zo!

Ik zou als medewerker van UPC iemand die met zo'n verheven 'ik ben beter dan jij want jij zit op een klantenservice' toontje ook 3 pakketten per week sturen onder het mom van een ongelukje. :p

Zodra je contract afloopt zou ik weggaan :) Dit schiet niet op zo!

Ja daar heb ik over zitten denken,
het gekke is, dat dit pas na mijn verhuizing is daarvoor was het uitstekend gewoon :o

en met overstappen kunnen ze het je heel moeilijk maken...
Maar dit bellen heeft ook wel weer een voordeel want ik beging dan gewoon met, KORTING EERST ! dan praten we verder , (iedereen moet dit trouwens gewoon proberen)...

en tot nu toe is me dat altijd nog gelukt..
het is toch belachelijk dat mensen die nog nooit bij UPC gezeten hebben juist een korting krijgen , ik zit al jaren bij jullie GVD , dat is mijn principe dus :D

Ik zou als medewerker van UPC iemand die met zo'n verheven 'ik ben beter dan jij want jij zit op een klantenservice' toontje ook 3 pakketten per week sturen onder het mom van een ongelukje. :p

Ach, mensen van UPC kunnen daar werken zonder diploma, ik heb daar een cursus gedaan om daar te werken. Dus het ''beter dan jij'' kan best kloppen :roflol:

OT: Mijn pa vertelde iets over spinnen in huis en stond even later met zn hand naast mn hoofd en zei dat ik om moest kijken. Hij had niks vast, maar ik dacht een spin dus ik schrok me kapot :roflol:

tumblr_mef72iHHcy1rpb80d.gif

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ja daar heb ik over zitten denken,
het gekke is, dat dit pas na mijn verhuizing is daarvoor was het uitstekend gewoon :o

en met overstappen kunnen ze het je heel moeilijk maken...
Maar dit bellen heeft ook wel weer een voordeel want ik beging dan gewoon met, KORTING EERST ! dan praten we verder , (iedereen moet dit trouwens gewoon proberen)...

en tot nu toe is me dat altijd nog gelukt..
het is toch belachelijk dat mensen die nog nooit bij UPC gezeten hebben juist een korting krijgen , ik zit al jaren bij jullie GVD , dat is mijn principe dus :D

Haha begrijpelijk ja :o ik zou toch overstappen hoor :D

IK ga me er maandag maar is in verdiepen...
Nu lekker relaxen voor REETJE...

PSV - FC Twente begint zo. Maar ik kan het niet zien want ik zit in de trein :( FML

LOL UPC weer is bezig,
ik schijn een bestelling gedaan te hebben die zo meteen geleverd word ???

Oo god dat word weer bellen met een nerd eerste klas...:mad:

Kan het niet zo zijn dat steeds als je in een psychose zit je allemaal zooi besteld waar je later niks meer van weet?

Terug
Naar boven