XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

arm/schouder/nek die niet meer mee willen werken.
Combi diclofenac + Spierverslappers + PCM werkt goed tegen de pijn... maar ik blijf maar in slaap lazeren.... pffff

Sinds vrijdag heb ik een vervelende "tinteling" in mijn benen dat maar niet weg gaat. Foamrollen, stretchen, masseren, benen trainen... niets helpt! :mad:

Gister promotiedivisie basketbal gekeken, gedeeld 2e plaats dus wel spannend vooraf. Maar hopeloos verloren met 10 verschil.vrienden van mij die meespeelden hebben bij elkaar hoogstens 10 minuten gespeeld xd. Daarnaast zat er een whale de hele tijd te krijsen op de tribune vlak voor me dus dat bedierf het allemaal nog meer. Vind het sws vreselijk als vrouwen zitten te gillen op de tribune. Afijn dan maar uitgegaan want een vriend belde me van heey ik ga zo uit met 3 meisjes ik heb een wingman nodig. Leek allemaal ook helemaal nergens op. Ik weet gelijk weer waarom ik nooit meer naar stadhuisplein ga. 5 uur gaan slapen en 7 uur weer wakker.

Wat een geweldige zaterdag avond.

Je kunt toch aangeven dat ze haar vadsige bek moet houden? Als je stats kloppen dan luisteren mensen over het algemeen wel naar je.

Auto starte van middag niet(accu plat en daardoor te laat op me werk). Savonds iemand geregeld met start kabels. Start dat k*t ding dan ineens wel.

Wilde gaan fietsen vanmiddag, was ik te lui om te fietsen. Gelukkig deed mijn auto t wel dus op tijd op school

Ik ben echt enorm aan de schijterij vandaag. Het zal me niks verbazen als robp me vanacht weer meerdere keren uit elkaar getrokken heeft.
Robp kun je me voortaan wakker maken of geen chloroform gebruiken? Ik weet dat je gewend bent om het op die manier te doen, maar op deze manier beleef ik er geen plezier aan.

Ik ben echt enorm aan de schijterij vandaag. Het zal me niks verbazen als robp me vanacht weer meerdere keren uit elkaar getrokken heeft.
Robp kun je me voortaan wakker maken of geen chloroform gebruiken? Ik weet dat je gewend bent om het op die manier te doen, maar op deze manier beleef ik er geen plezier aan.

kak man.

Eerste dag stage :( 2 maanden werken voor piet snot

Pijn... alweer geblesseerd en ik ben nog niet eens met mijn nieuwe programma begonnen :(

GVD^#^@#^ wazzup,
beterschap man! ik zie je regelmatig posten dat je last heb etc..

blessure die telkens terug komt of ?

combi diclofenac + spierverslappers +PCM. --> gevoel of ik de hele dag dronken ben. :o
maar iig geen pijn meer..

combi diclofenac + spierverslappers +PCM. --> gevoel of ik de hele dag dronken ben. :o
maar iig geen pijn meer..

Scheelt dat de pijn weg is. Maarja voor de rest heb je dan ook niet veel aan je dagen als je als een soort dronken zombie rondloopt.

Scheelt dat de pijn weg is. Maarja voor de rest heb je dan ook niet veel aan je dagen als je als een soort dronken zombie rondloopt.
Ik loop niet.. het is zitten of liggen of ik val gewoon in slaap. Dat spul werkt een beetje te goed heb ik het idee.. :o

Onsteking in mijn schouder. Daarbij een hand die blauw wordt. Daar wordt morgen naar gekeken. Ennu sinds vrijdag nacht kan ik mijnhoofd niet meer omhoogkrijgen zonder hulp. Ik ka niet alleen gaan zitten zonder pijn. Daaromdie hele bende aan meds. Kom nu redelijk pijnarm de dag door. Maar wat nu de oorzaak is?? Geen idee beetje kip en ei verhaal. Dus morgen maar afwachten wat ze in het ziekenhuis vinden.

Oh vervelend joh! Hoop dat het snel over is.

Terug
Naar boven