joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gespam op facebook van een verliefd koppel, minimaal 3 posts over hun weekend...
ergste is nog dat die gast een van me beste vrienden is..![]()
Ach ze zijn gewoon verliefd. Ff obsessed met elkaar en hij komt er vanzelf wel weer achter dat er meer is dan z'n vriendin.
Al heb ik wel een hekel aan die openbare liefdesuitingen en geslijm en gefrunnik enzo. Blegh. Maar ik ben dan ook anti-romantisch dus ik heb een lage tolerantie voor al die valentijnshit en liefdesuitingen.
k*tpoker, tegenstander heeft open-ended straight draw, krijgt m. Tegenstander heeft flush draw, krijgt m. Ik heb open-ended straight draw, faalt, ik heb flush draw, faalt
met KK en QQ gvd verloren tegen kaarten van niets, kleremicrostakes![]()
Je weet hopelijk wel dat je theoretisch gezien winst zal maken op langer termijn(met die kaarten)?
waarom baal je dan
pls goJe kunt ook overdag gaan werken? Gegarandeerd geld.
Dan zou ik stoppen met poker, poker is een marathon als je voor winst op langer termijn gaat (100% srs).

niet slecht, welke stakes?In mijn poekkertijden speelde ik 20 tafels tegelijk, 5 u per dag voor zo'n $3000,- per maand(hield het 3 maanden vol).
Ben ermee gestopt omdat ik er geest-dood van werd, veranderde srs in een robot.

Waren 180's op lage stakes.
Al was mijn specialiteit 1 v 1.

moeilijk(/onmogelijk) om dat op 20 tafels tegelijk te doen![]()
moeilijk(/onmogelijk) om dat op 20 tafels tegelijk te doen![]()