XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het ging over 180's obviously:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Het is nu zowat bijna onmogelijk om winstgevend te pokeren, pokerhype is namelijk weg en daarbij dus ook alle poker-noobs. waardoor de pro's/regulars overblijven waar je gewoonweg niet winstgevend tegen kan spelen op lagertermijn.

Tenzij je talent hebt dan.

Het ging over 180's obviously:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Het is nu zowat bijna onmogelijk om winstgevend te pokeren, pokerhype is namelijk weg en daarbij dus ook alle poker-noobs. waardoor de pro's/regulars overblijven waar je gewoonweg niet winstgevend tegen kan spelen op lagertermijn.

Tenzij je talent hebt dan.
ligt er volledig aan wat je wil bereiken. Tijdens het proggen door altijd 1 tafel hebben openstaan met redelijke stakes en daar gemiddeld dagelijks een winst meepakken van een big blind of 3 en je hebt een mooie maandelijkse bonus naast je echte loon ;) (zonder daar echt iets voor te moeten doen)

ligt er volledig aan wat je wil bereiken. Tijdens het proggen door altijd 1 tafel hebben openstaan met redelijke stakes en daar gemiddeld dagelijks een winst meepakken van een big blind of 3 en je hebt een mooie maandelijkse bonus naast je echte loon ;) (zonder daar echt iets voor te moeten doen)

Dagelijks winst moet/mag je niet hanteren in poker. Had dagen dat ik $500 verloor en uiteindelijk toch met dikke winst de maand afsloot.

Dagelijks winst moet/mag je niet hanteren in poker. Had dagen dat ik $500 verloor en uiteindelijk toch met dikke winst de maand afsloot.
no shit

...

Waren 180's op lage stakes.

Al was mijn specialiteit 1 v 1.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Poekker is in (hele) grote lijnen ook vergelijkbaar met daytraden (srs).

Ja ok goeie hoody jij weet vast heel veel van traden af. De enige overeenkomst is dat je afhankelijk bent van kansen

Hoe kom jij aan dat gemiddelde? Als je dat uit minder dan een maand poker haalt(en het voor langer termijn hanteert), ben je oprecht een mong**l.

een initiele hele ruwe schatting gebaseerd op niets. hoe dan ook lijkt het me enorm sterk dat ik geen enkele winst kan realiseren op de lange termijn (gezien meeste mensen op hogere stakes daar zitten met andere doelen dan ik), vandaar dat ik een kleine vermenigvuldiging vd big blind nam als eerste schatting:)

Out.

Niet kunnen trainen vandaag terwijl natural preworkout :s

Wat hebbu als natural preworkout gedaan?

weer niet naar de fitness gaan...

Terug
Naar boven