XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: eensch, als je veel schade hebt is het toch wel de moeite waard. Naar de kantonrechter gaan kost relatief gezien geen drol.

Verder heb je trouwens idd wel gelijk over die OD. Het is voor mij al weer tijdje geleden dat ik recht toe recht aan aansprakelijkheids recht heb gehad. Wij zijn in de master nu bezig met girale betaling en alles wat er bij hoort. Dus verreking door banken, betaling van derden, derden beslagenen allemaal in samenhang met het fixatie beginsel en de actio pauliana van de curator en wat er juridisch gebeurt bij een girale betaling. Voornamelijk verbintenisrechtelijk met een overlap naar goederenrechtelijke vraagstukken. Moet je zeggen dat het voor het eerst is dat het echt lastige stof is.

Ik zou me trouwens wel kunnen voorstellen dat een rechter in een geval als dit (een sportschool doen zich potentieel veel gevaarlijke situaties voor) een hogere drempel voor aansprakelijkheid hanteert. Overigens zijn ook de overige matigingsbepalingen van boek 6 van toepassing.

Verder heb je trouwens idd wel gelijk over die OD. Het is voor mij al weer tijdje geleden dat ik recht toe recht aan aansprakelijkheids recht heb gehad. Wij zijn in de master nu bezig met girale betaling en alles wat er bij hoort. Dus verreking door banken, betaling van derden, derden beslagenen allemaal in samenhang met het fixatie beginsel en de actio pauliana van de curator en wat er juridisch gebeurt bij een girale betaling. Voornamelijk verbintenisrechtelijk met een overlap naar goederenrechtelijke vraagstukken. Moet je zeggen dat het voor het eerst is dat het echt lastige stof is.

Ik zou me trouwens wel kunnen voorstellen dat een rechter in een geval als dit (een sportschool doen zich potentieel veel gevaarlijke situaties voor) een hogere drempel voor aansprakelijkheid hanteert. Overigens zijn ook de overige matigingsbepalingen van boek 6 van toepassing.

Goed zo, jij hebt opgelet.

Iemand wat ervaring met links posten op Twitter en de post die dan verschijnt op Facebook?

Ik kan niet direct terugvinden hoe zelf te bepalen welke thumbnail zichtbaar is op Facebook (Facebook zou dit random kiezen via de informatie dat het krijgt uit de geposte link).

Wij zijn in de master nu bezig met girale betaling en alles wat er bij hoort. Dus verreking door banken, betaling van derden, derden beslagenen allemaal in samenhang met het fixatie beginsel en de actio pauliana van de curator en wat er juridisch gebeurt bij een girale betaling. Voornamelijk verbintenisrechtelijk met een overlap naar goederenrechtelijke vraagstukken. Moet je zeggen dat het voor het eerst is dat het echt lastige stof is.

Goederen en insolventierecht is dat toch? Dat mag ik dit blok herkansen :treuren:

Op zich zou de rechter een hogere drempel voor aansprakelijkheid kunnen hanteren als je hard kan maken dat er sprake is van een sport en spelsituatie. Maar dan nog, hoe vaak vliegen er nou barbells door de gym :roflol:

pff v olgensmy moet ik geld terugebetale k*t kevin schneider ook

Guten Tag ......,

leider konnten wir bis heute keinen Eingang Ihrer Zahlung auf unsere Mahnung ZH-91168425 vom 16.01.2014 feststellen. Bestimmt handelt es sich dabei um ein Versehen Ihrerseits die Rückbuchung von Ihrem Konto zu berücksichtigen.

Die angehängte Entgeltforderung bezieht sich auf Ihrer Bestellung im Online Shop unseren Auftraggeber. Dabei haben Sie bestätigt, die im Vertrag zugrunde liegenden AGBs gelesen und akzeptiert zu haben. Ihr Widerrufsrecht haben Sie gar nicht, nicht fristgerecht oder unwirksam ausgeübt.

Der Rechnungsbetrag der Bestellung inklusive der Versandkosten entspricht 267,00 Euro. Sie haben bis zum 11.02.2014 Zeit, die Summe zu zahlen. Zuzüglich wird Ihnen eine Mahngebühr von 22,00 Euro und die Gebühren unserer Beauftragung von 27,91 Euro in Rechnung gestellt.

Mit besten Grü*en

Kevin Schneider

UPC.
blijft werkelijk mijn dag(en) verpesten..

ga er niet verder op in, want ik heb zelden zulke mong*len mee gemaakt...
lijkt GVD dbb wel...

Invoerrechten moeten betalen voor shirts van douyoueven.com :fuu:

En de APB servers zijn nog steeds offline, wilde vanaf vanmiddag al even relaxed spelen maar nee

Deze namiddag op het werk bericht gehad dat mijn peter overleden is :(

Terug
Naar boven