Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bloed bijna dood help
![]()
om te bewijzen dat het geen screenshot uit een oorlogsfilm is heb ik er een lepel bij gedaan !
Not sure if goed of slecht. Het grote aantal dames met spandex sportbroeken aan.
Jammer he.
ergste vind ik nog, dat hij niet traint..
totaal onverwachtDoor een slechte ohp rep, maar dat is iets wat jij niet kent hé? Trainen

Ja helaas wel. Al was het bij mij ook ingescheurd. Vooral geen oefeningen doen waarbij je steken voelt. Ik heb half jaar bij fysio gelopen toen en niks hielp allerlei rare apparaten erop gehad enzo, tot ik er een spuit in kreeg bij de dokter met een of ander goedje. Toen kon ik een dag later weer trainen. Het is wel altijd een zwak punt gebleven.
Ja helaas wel. Al was het bij mij ook ingescheurd. Vooral geen oefeningen doen waarbij je steken voelt. Ik heb half jaar bij fysio gelopen toen en niks hielp allerlei rare apparaten erop gehad enzo, tot ik er een spuit in kreeg bij de dokter met een of ander goedje. Toen kon ik een dag later weer trainen. Het is wel altijd een zwak punt gebleven.