XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Not sure if goed of slecht. Het grote aantal dames met spandex sportbroeken aan.

ik bloed bijna dood help

23jrekn.jpg

om te bewijzen dat het geen screenshot uit een oorlogsfilm is heb ik er een lepel bij gedaan !

In sommige oorlogen heb je gewoon lepels hoor.

• Like
Waarderingen: mat
iemand ervaring met peesontsteking in pols ?

not a weir:(

of gewoon zwakke polsen

iemand ervaring met peesontsteking in pols ?

Ja helaas wel. Al was het bij mij ook ingescheurd. Vooral geen oefeningen doen waarbij je steken voelt. Ik heb half jaar bij fysio gelopen toen en niks hielp allerlei rare apparaten erop gehad enzo, tot ik er een spuit in kreeg bij de dokter met een of ander goedje. Toen kon ik een dag later weer trainen. Het is wel altijd een zwak punt gebleven.

Ja helaas wel. Al was het bij mij ook ingescheurd. Vooral geen oefeningen doen waarbij je steken voelt. Ik heb half jaar bij fysio gelopen toen en niks hielp allerlei rare apparaten erop gehad enzo, tot ik er een spuit in kreeg bij de dokter met een of ander goedje. Toen kon ik een dag later weer trainen. Het is wel altijd een zwak punt gebleven.

grrr klinkt ****ed

Meer vingeren

Terug
Naar boven